Mini Deer Creek | Het begin

by - mei 01, 2019


Al zolang ik handwerk, spendeer ik mijn tijd aan één categorie. Dus of ik brei, ik haak of ik borduur.  De laatste tijd genoot ik erg van mijn tijd dat ik aan de Dreambird sjaal breidde, maar deze is inmiddels af en verder staat er geen nieuw breiwerk op de planning. Maar aan het borduren kon ik mij telkens niet toe zetten. Hoewel de Fall Fairy prachtig groeit de laatste paar maanden was ik toe aan wat nieuws. 


Ik denk dat je dit op een gegeven moment wel krijgt met die mega grote werken. En aangezien de Wreath of All Seasons netjes was afgemaakt, startte ik vandaag met een nieuw borduurwerk. Een mini van Heaven and Earth Designs dit keer, in de hoop dat ie hierdoor wat sneller af is.

Het is een borduurwerk wat 250 x 312 kruisjes telt, wat neer komt op zo'n 35 x 44 cm. In totaal zijn er 88 verschillende kleuren dus ik weet dat er veel confetti zal komen. Het is een borduurwerkje die een stukje diep in het bos laat zien. Een kalm beekje stroomt er door heen waar twee herten je aanwezigheid hebben opgemerkt.  Mocht je het eindresultaat willen zien, kijk dan even hier.

Een borduurwerk die ik eigenlijk laatst pas had ontdekt, maar eentje die mij wel is bijgebleven. De stof is afkomstig van de Lotus Owl, deze is dus permanent gestopt en zal binnenkort worden afgeknipt waarna de stof verder zal worden omgezoomd. Maar voor nu staat het begin van 'Mini Deer Creek' erop. Hopelijk komen er vele, fijne borduur uurtjes aan haar!

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat heerlijk zo'n borduurwerk. Ja de kleinere borduurwerken zijn qua tijd wel iets leuker. Zo ben ik ook weer bezig met een mini verder te maken. Toch een realistischer gevoel om die af te krijgen dan zo'n mega werk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig, zelf ben ik ook aan het DIY-en... Ben erg benieuwd naar het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier! Mooi patroon uitgekozen. Succes. Beetje zonde (vind ik) dat je met de uil niet verder gaat, zulke mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw..... ik heb even bij het eindresultaat gekeken en dit is echt geweldig. Wat een mooie plaat om te borduren zeg! Ik vind hem werkelijk heel erg gaaf. Je mag hem zo opsturen hahahahaha..... Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
    Geniet van je weekend.
    Groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥