Een weekendje weg

by - mei 18, 2019

Het is inmiddels alweer een week geleden maar vorig weekend gingen wij voor het eerst een weekendje weg. Natuurlijk gingen wij ieder jaar wel eens op vakantie, maar een weekendje weg was voor ons nog onbekend terrein. Via de Hema kochten wij Vouchers voor een aantal geselecteerde ´Landal Greenparks´ vakantie parken en zo konden wij met een fijne korting een weekendje weg in Hellendoorn.


Zo verbleven van vrijdag middag tot maandag ochtend in dit leuke huisje. Het park was vrij nieuw en dit had voor- en nadelen. Hoewel de huisjes er super schattig uit zagen en ook echt heel mooi waren ingedeeld komen wij er denk ik niet zo snel weer voor een midweek of weekje vakantie. Voor een weekend echter vond ik het prima. Zelf kies ik liever voor iets meer privacy, grotere faciliteiten en wandelpaden op een Landal park. 




Maar aan groen ontbrak het niet aangezien de Sallandse heuvelrug er erg dichtbij ligt. Hier kwamen wij voor onze tijd met Eleanor bijna maandelijks, maar sinds de komst van ons kleine meisje komen wij er niet meer zo veel. Maar momenteel mag ze graag weer mee wandelen en ook zelfs in de kinderwagen zitten dus wij hebben ons wandel-hart kunnen ophalen dit weekend!

Bij dit wandelgebied ligt een geweldig terras waar je lekkere koffie met gebakjes en lunches kunt nuttigen terwijl de kids op de speeltuin spelen. En hoewel het best wat frisjes was hebben wij fijn wat tijd doorgebracht, samen met Bentley, op dit terras.




En de rest van de tijd waren wij op speeltuintjes ( met terras) en een grote kinderboerderij te vinden. Hoewel een weekendje weg natuurlijk maar twee volledige dagen heeft hebben wij ons perfect vermaakt. Het was droog, ons meisje was tevreden, wij konden allemaal lekker slapen en zelfs tijdens haar middagslaapjes konden wij fijn relaxen en onze eigen hobby's uitvoeren.

Een weekend waarin wij Moederdag vierden, maar ook dat ons meisje alweer 2.5 jaar werd. Een weekendje weg met een gouden randje.
 \


Ga jij wel eens weekendjes weg?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat klinkt dit super fijn, wij gaan eigenlijk bijna niet weg. Ik ben wat dat betreft een echte huismus...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, de foto's getuigen van een geslaagd weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zeg zo'n weekendje weg! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dit klinkt echt heerlijk! Ik zou zo graag weer een weekendje weg willen, echter met mijn energie level niet mogelijk. Wel willen we eind dit jaar met z'n 3tjes voor het eerst op vakantie<3 Ook zeker iets om naar uit te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk eigenlijk niet dat wij al eens een weekendje zijn weggeweest. We gaan meestal meteen voor een midweek naar een Centerparcs toe. Maar volgend jaar ga ik wel eens voorstellen om een weekendje weg te gaan. Een citytrip in eigen land of Nederland lijkt me wel leuk om te vieren dat we 20 jaar samen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥