Dreambird | Het resultaat

by - mei 15, 2019



Al een tijdje lag de Dreambird sjaal te wachten. Niet om verder aan te breien maar om op de foto te mogen. Natuurlijk was een draagfoto leuker geweest, maar hiervoor heb ik wat fotografie hulp nodig en dit kwam er telkens niet van. En aangezien ik haar wel graag wilde laten zien maar even een 'gewone foto'



Als de dagen weer kouder worden en de eerste blaadjes vallen zal ik deze mooie sjaal gaan dragen. De foto's zullen dan vanzelf wel komen Voor nu zal zij opgeborgen worden aangezien het  nog eerst zomer mag worden. Maar de sjaal is af. Een kleine twee maanden heb ik er over gedaan. Iedere dag een klein stukje en al die kleine stukjes werden samen een geheel. Ondanks dat het een fijn project was, ben ik wel blij dat het af is. Nu is het weer tijd voor nieuwe projecten zoals de 'Mini Deer Creek'. 


Maar ik kan iedere breister ( beginnend of gevorderd) aanraden om dit patroon eens te proberen. Het lijkt moeilijker dan het is. En het eindresultaat is echt prachtig! Ik heb de sjaal vrij klein gelaten omdat ik haar echt als sjaal wil gaan dragen en niet als omslagdoek. Maar dit is natuurlijk naar smaak aan te passen, dan brei je gewoon een aantal veren verder. Ook wil een grovere garen dan wel eens helpen.

Een project wat al jaren op mijn verlanglijstje stond, maar mij echt te moeilijk leeg. En zie hier, nu ligt ze af gemaakt en wel op mijn eetkamer tafel te wachten tot de herfst zijn intrede doet..


You May Also Like

6 Reacties

  1. Wouw hij is heel erg mooi geworden en grappig hoe moeilijk iets er soms uit ziet en het niet blijkt te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wha, wat is ie mooi geworden!!! Echt een blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi! En die kleuren blijven prachtig. En flink doorgebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf hem prachtig vinden. Jammer dat je nu nog even moet wachten vooraleer je hem kan gaan dragen. Maar langs de andere kant is mijn lichaam wel heel blij dat het eindelijk weer wat warmer is. Dus laten we eerst maar even van wat mooier weer genieten en ondertussen met veel plezier blijven handwerken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥