Mini Deer Creek | Dennennaalden

by - mei 20, 2019



Inmiddels ben ik al heel wat kruisjes verder met mijn 'Mini Deer Creek'. Hoewel het project best veel kleuren heeft ( 89 verschillende kleuren) en ik hierdoor regelmatig wat confetti stukken tegen kom, borduurt het erg fijn. Door de afwisseling van kleuren blijft het interessant en nu langzaam aan de bovenkant van deze eerste bladzijde op het doek staat begin je de eerste vormen al te zien.

Dit is denk ik het voordeel van het borduren aan een mini. Dan komen de details eerder naar voren omdat simpelweg het patroon en dus ook het eindresultaat kleiner is. En of ik veel details verlies in vergelijking met een groot formaat, daar ga ik nog achter komen. Maar eigenlijk denk ik dat dit wel mee zal vallen. Voor nu ben ik in ieder geval erg tevreden met het resultaat. 

You May Also Like

4 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥