Een knuffel voor ons meisje

by - april 14, 2019


Eerlijk gezegd kan ik mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst de haaknaald vast had. Natuurlijk ben ik al enige tijd met mijn mooie Dreambird sjaal aan het breien en daarvoor borduurde ik veel in mijn vrije tijd. Maar haken? Ik denk dat dit bijna een jaar geleden was, toen ik een kraam cadeautje voor mijn zwangere vriendin haakte.

Het is niet zo dat ik niet meer geniet van het haken, maar ik denk dat ik een paar jaar terug teveel heb gehaakt. De steken en patronen werden voorspelbaar en eigenlijk ook een beetje saai. Amigurumi's blijven toch mijn favoriet om te haken want voor dekens en sjaals heb ik vaak het uithoudingsvermogen niet.


Toen manlief mij laatst hielp herinneren aan een aantal haakpatronen die ik altijd nog eens voor Eleanor zou maken, wist ik gelijk wat ik ging maken! En nu de Dreambird af is ( komt binnenkort online!) kon ik gelijk verder.  En heel misschien kunnen jullie raden wat het wordt.. Want deze leukerd heb ik maar liefst 9 (!) keer eerder gemaakt en laten zien op mijn blog.

Nog eventjes en dan is ze af..  Wordt vervolgt. 

You May Also Like

5 Reacties

  1. Ben benieuwd naar je dreambird. Wow, 9x dezelfde al gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk zeg, weer lekker creatief bezig<3 Ik ga morgen beginnen aan wat toffe borden te maken voor vriendinnen. Zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stiekem heb ik hem nu al op je instagram gezien en oh wat is die leuk!!! Ik wil ook nog wat knuffels maken voor dochterlief, maar eerst voor mijn nieuwe neefje nog afmaken.

    Heerlijk he dingen kunnen maken voor je kind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb me nog nooit aan het haken van figuurtjes gewaagd. Sjaals en babydekentjes wel, maar die Amigurumi's spreken me minder aan. Nu ja, de poppetjes vind ik heerlijk, maar het maken lijkt me minder ontspannend omdat ik nu ook weer niet zo goed kan haken. Ik herken mezelf trouwens wel in het teveel van hetzelfde achter elkaar doen. Toen ik vroeger meer handwerk deed heb ik een groot aantal kruisjessteek-projecten achter elkaar gemaakt en toen had ik er plots genoeg van.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥