Nieuwe Edelsteen, een Celestien

by - maart 01, 2019

Een tijdje terug schreef ik over onze nieuwe wandkubussen. Hoewel ik het idee van de hokjes aan de muur geweldig vond, vond ik het decoreren van ze nogal een dingetje. Inmiddels staan er een paar leuke items in, vooral items die ik graag uit grijpende kinderhandjes wil houden en deze week werd de collectie in de grootste kubus aangevuld met een nieuwe Edelsteen, een Celestien. 



Al vanaf kinds af aan ben ik gek op edelstenen. De kleur, de vormen - en dan vooral de ruwe, ongeslepen stenen - en hun betekenissen. In de loop van de jaren heb ik verschillende edelsteen hangers gedragen, maar pas sinds een paar maanden ben ik ze ook in huis gaan leggen.  

Zo kocht ik een paar maanden terug bovenstaande Amethist via iemand op Instagram en ook kraakte ik zelf een Berg kristal Geode open op de plaatselijke edelsteen beurs. En daar kwam vorige week dus deze kleine maar prachtige Celestien geode bij. 

Toen ik op Aliexpress aan het rondkijken was, werd mijn aandacht steeds naar Celestien getrokken, ik zocht een betrouwbare verkoper en zocht een mooie steen uit. Gelijk wist ik dat ik een Geode wilde hebben en op gevoel koos ik er eentje uit. Zoals ik altijd doe.  Celestien wordt ook wel de engelensteen genoemd omdat het contact met gidsen en engelen tijdens meditatie en dromen bevordert. Ook helpt de steen bij de spirituele ontwikkeling. Het trekt voorspoed en geluk aan en helpt je te vertrouwen op je eigen intuïtie. 


Zes weken later, door het Chinese nieuwjaar duurde de verzending wat langer, kwam het pakje aan. De edelsteen zat goed ingepakt en kwam gelukkig in zijn geheel aan.  Ik heb inmiddels de wondere wereld van Edelstenen bij hun ontdekt en de tweede edelsteen is al in bestelling. Er zullen vast nog meerdere stenen volgen, mocht er iets moois mijn aandacht trekken.

Heb jij edelstenen in je woning liggen?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Mooi hoor! Wij hebben geen edelstenen in huis, ondanks ik ze wel mooi vind hoef ik ze niet in huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan natuurlijk ook ;) Zou ook niet goed zijn om alles in huis te halen wat je mooi vind he hihi

      Verwijderen
  2. Persoonlijk heb ik niets met edelstenen. Maar wel een tip voor je, wij hebben een huisje in de achterhoek en komen bijna wekelijks in Borculo. Daar is het edelstenen museum en natuurlijk kan je er ook kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier in de buurt zit ook een edelstenen en fossielen museum. En een jaarlijkse beurs waar ze fiks zijn afgeprijsd. Misschien dat ik er dit jaar mijn slag kan slaan ;) Maar gelukkig zijn er ook vele fijne webshops te vinden tegenwoordig!

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥