Dreambird | Halverwege de sjaal

by - maart 06, 2019



Zo denk je dat een patroon te moeilijk voor je zou zijn en zo zit je alweer halverwege in een project. Met iedere veer wordt het breien aan deze sjaal mooier en leuker. Inmiddels is het tweede bolletje zwart aangebroken en ook het verloopgaren van de eerste bol begint op te raken. Gelukkig had ik genoeg besteld dus ik kan fijn verder.



Ik denk zelfs dat ik nog wel een goede hoeveelheid overhoud voor bijv. een bijpassende set handschoenen. Maar stiekem zit ik alweer te kijken naar een volgend project, al zou ik best nog eens zo'n mooie Dreambird willen breien. Maar dan natuurlijk in een ander kleurenpalet. Nu nog iemand zien te vinden die er graag eentje zou willen overkopen, aangezien ik geen functie voor twee van deze grote sjaals heb...

You May Also Like

11 Reacties

  1. Zo mooi en zo tempo erin. De kleuren blijf ik ook prachtig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Momenteel brei ik alleen dus dan gaat het redelijk vlug ja!
      Nog steeds blij met deze kleurkeuze inderdaad!

      Verwijderen
  2. Ik heb gisteren nog de foto die je op Instagram had gedeeld aan mijn man laten zien. Zo mooi om deze sjaal te zien groeien. Het lijkt echt vlot vooruit te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk proces om te volgen he, nog een leuke bijkomstigheid van bloggen ;)
      Het breid inderdaad redelijk vlug, zeker als je er iedere middag en avond even aan breid.

      Verwijderen
  3. Oh prachtig! Dat wordt echt een pronjstuk waar je veel complimenten over zal krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief van je! Ben erg benieuwd hoe de sjaal eenmaal zal staan als ie af is.

      Verwijderen
  4. Ik vind het er wel gaaf uit zien, al vind ik hem ook ergens niet helemaal mooi, maar dat ligt geloof ik aan het patroon ;) Wel super gave kleuren zeg ben benieuwd als die af is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan natuurlijk, het patroon moet je net mooi vinden :)
      Ben ook erg blij dat ik toch voor dit kleurenpalet ben gegaan, binnenkort zal ik nog eens een update plaatsen. Als ie dan al niet af is hihi

      Verwijderen
  5. Ik vind het zo knap dat je dit kan!
    ik kan alleen rechts en averechts breien hihi...
    Ben heel benieuwd naar het totaalplaatje als hij af is.
    Hij is nu al heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥