Dreambird | Goed op weg

by - maart 17, 2019

Terwijl er afgelopen week veel gezeur omtrent mijn gehackte Paypal account mijn kant op kwam, kreeg ik ook mijn nieuwe schaartje binnen. Deze bestelde ik via Aliexpress en hiermee was ie vele malen goedkoper dan bij de lokale hobby winkel. Echt een tip voor hobby liefhebbers, op Alieexpress staan er voor een zacht prijsje de mooiste items! De transacties binnen Aliexpress zijn trouwens altijd goed verlopen, het gezeur met mijn Paypal account is vervelend maar tot nu toe in al die jaren ook eenmalig. 



Gelukkig word ik fijn geholpen door de klantenservice en zo kan ik alle narigheid even vergeten en kan ik fijn aan mijn sjaal breien. Al hoop ik binnenkort ook weer wat steekjes aan mijn borduurwerken te kunnen zetten, want deze liggen wel heel zielig in de kast te wachten.


Al zijn er nog zoveel mooie brei- en haakpatronen die ik nog eens zou willen maken dus wie weet. Ergens voel ik een oude liefde voor breien weer opborrelen, zeker met zo'n fijn patroon als de Dreambird!  Langdurig maar niet saai, iets wat ik tot nu toe miste met breien.  Al zal dit ongetwijfeld ook aan mijn gekozen projecten hebben gelegen. 

Dit zal overigens de een-a-laatste update van de Dreambird zijn, bij de volgende update zal de sjaal ongetwijfeld af zijn aangezien ik al bijna de gewenste lengte hebt bereikt. Dus bij deze, mocht je deze sjaal of in een andere kleurencombinatie willen kopen, ik maak hem graag tegen inkoop prijzen voor je! Voor meer informatie kan je een reactie achterlaten of een mailtje sturen via mijn contactformulier. 

Ben jij momenteel meer aan het breien, haken of borduren?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat wordt die mooi en ik brei voornamelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat mooi! Het schiet al op. AliExpress is inderdaad echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! En inderdaad je vind er vele mooie maar ook handige spullen en gadgets op. Mag er graag af en toe even neuzen voor hobby materiaal, edelstenen, kleding en spulletjes voor Eleanor.

      Verwijderen
  3. Ik heb niet meteen een nieuwe sjaal nodig. Anders had ik ongetwijfeld naar de prijs gevraagd want ik vind hem nog steeds prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik stuur je wel even een prive berichtje via Instagram, maar het aanbod blijft staan dus mocht je nog een sjaal in de toekomst nodig zijn .. ;)

      Verwijderen
  4. Ik heb dat schaartje ook gezien en ik vind hem zo mooi. IK bestel via aliexpress al mijn washi tape en stickers voor snailmail. En fijn dat het probleem is opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een echt walhalla voor hobbyisten ;)
      Was ook zeker blij dat het probleem werd opgelost, gehackt worden is nooit leuk maar wanneer het je bijna echt geld gaat kosten is het al snel ronduit vervelend en zenuwslopend!

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥