Mijn tweede Bloomon boeket

by - februari 15, 2019


Eergisteren stond de bezorger aan de deur met mijn nieuwste en tevens tweede bloomon boeket. De laatste keer schreef (klik)ik al dat ik de ´Medium´ bossen prachtig vond, maar dat ze eigenlijk te groot voor ons huis zijn. Dus ik bestelde een ´Small´. De stelen zijn korter, het boeket bevat meer blad en ook zitten er andere bloemen in. Deze week heeft de bos een roze kleur met hier en daar een rode bloem. Er schitteren o.a een mooie roze roos, een Chrystant, een annemoon, gekartelde Tulp, Gerbera en een prachtige Anthurium.



Door de Annemoon en Tulp krijg ik gelijk al een lente gevoel maar ook wordt Valentijns dag niet vergeten en schittert er hier en daar een rode bloem. Aangezien ik niet zo heel erg van rode bloemen houd, vind ik de verdeling top! Niet te veel, maar die enkele rode bloem zorgt net voor een leuke afwisseling. 




En de roos? Ik kan nu al verklappen dat deze (alweer) mijn favoriet gaat zijn. De vorige roos kwam zo prachtig uit, zo mooi heb ik ze nog nooit gehad! Deze zal daar zeker niet voor onder doen.

Het vorige boeket heeft trouwens netjes 2.5 week gestaan. En na deze tijd heb ik zelfs nog wat sterke overblijvers zoals de Chrysant, Veronica en Lisanthus op een klein vaasje gezet en deze maakten pas plaats toen de nieuwe bos, na drie weken, binnen kwam. Ik kreeg al een paar berichten dat lezers benieuwd waren naar de kwaliteit van de bloemen, ik kan je dus vertellen dat deze top zijn!

Mocht je nu ook Bloomon eens willen uitproberen of als cadeau weg willen geven,  als je de code: michellevi2 gebruikt, krijg je er gratis een bijpassende vaas bij. 


Zou jij eerder voor de 'Small' of 'Medium' bos gaan?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Hier moet ik het niet proberen met bloemen. Om de of andere reden zien de katten dat als eten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Katten en bloemen gaan vaak niet goed samen nee ;) Een probleem die wij al enkele jaren niet meer hebben, zeker niet nu de Peuter er ook van af blijft..

      Verwijderen
  2. Geen fan van Bloomon. De eerste boeketten waren prima maar na een tijdje werden ze minder en minder voor dezelfde prijs. Ofwel minder lang houdbaar ofwel minder inhoud. Ik heb nu een bloemenabonnement bij de plaatselijke bloemenwinkel en daar zit steeds een passende vaas inbegrepen, je geeft de vorige terug mee en krijgt dan een passende voor het huidige boeket. Je mag je keuze in type doorgeven en daar houden ze dan rekening mee. En ze zijn goedkoper dan Bloomon, dus voor mij is dit win-win.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat een fijne regeling! Als dat hier werd aangeboden dan zou ik hier ook inderdaad voor kiezen. Tot nu toe ben ik erg tevreden over de bloemen en hun kwaliteit, maar het is inderdaad wel prijzig om iedere twee weken of iedere maand een bos te laten bezorgen..

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥