Fall Fairy | Voorjaars bloeier en waterpokken

by - februari 01, 2019


Terwijl wij vorig weekend een voorjaar bloeiertje in huis haalden werd Eleanor ziek. Althans die week ervoor had ze al verhoging maar nu verschenen er één voor één rode vlekjes en blaasjes. De waterpokken waren ons huis binnen gedrongen. Gelukkig hielp de lotion van de VSM erg goed en had ze binnen enkele dagen er geen last meer van. Maar die dagen dat je kindje niet lekker te pas is, gaan je niet in de koude kleren zitten.



Zelf zag ik op tegen mijn tandarts bezoek van woensdag, een wortelkanaal behandeling. En hiermee leek de week eigenlijk als één waas aan mij voorbij te gaan. Er werden wel enkele kruisjes gezet waarmee de page finish voor deze rij wel erg snel in zicht komt. Ook werd er voor het eerst in jaren een breipatroon besteld. Hopelijk is het garen snel binnen zodat ik ook weer eens de breipennen erbij kan pakken.

Voor de rest hoop ik dat dit aankomende weekend iets leuker en rustiger zal verlopen als het vorige. Ik heb er in ieder geval wel zin aan, zeker nu ons kleine meisje weer lekker vrolijk is. Ga jij dit weekend nog iets leuks doen?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Ahh je meisje de waterpokken, ergens hoop ik dat mijn dochter die ook eens binnenkort krijgt. Want het schijnt dat ze er op jongere leeftijd wat fijner doorkomen dan als ze ouder zijn. Al wil natuurlijk geen moeder haar kindje ziek zien...

    Je Fall Fairy groeit heel mooi! Hopelijk heb je een fijner weekend dan de week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met dit soort kinderziektes is het heel dubbel inderdaad, eigenlijk is hoe vroeger ze het krijgen hoe 'makkelijker' ja. Scheelt dat Eleanor naar de Peuterspeelzaal gaat, daar pikt ze van alles op. AL zal jullie kleine bij de gastouder toch ook genoeg meekrijgen, dus wie weet.. Kan in ieder geval de crème van VSM aanraden!

      Verwijderen
  2. Altijd sneu he, die waterpokken. Fijn te horen dat VSM zo goed hielp. En je borduurwerkje gaat goed vooruit..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En toch was ik er nog verbaasd over hoe goed ze zich er door heen heeft geslagen! Daarentegen zijn de doorkomende tanden en kiezen altijd een ander verhaal hier ;) Inmiddels drogen ze waterpokjes mooi in en kan ik wel concluderen dat we er vanaf zijn.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥