Fall Fairy | Bladzijde 20

by - februari 06, 2019


Altijd als ik een page finish in zicht heb, borduur ik net even wat sneller door. Dit gaan niet expres maar ik denk dat vele borduursters dit gevoel wel zullen herkennen. Bladzijde 20 staat er ook weer op. De laatste bladzijde van deze derde rij, vanaf nu zal ik aan de vierde rij gaan borduren.




Nog maar één blafzijde te gaan en dan zit ik precies op het helft van het patroon. Een gekke gedachte, zeker omdat ik er al zoveel jaar op en af mee bezig ben. De komende tijd zal het borduren ook wat langzamer gaan want mijn bestelde garen is binnen gekomen en zo ga ik toch echt eens een poging doen om die lang begeerde omslagdoek te gaan breien. Ook heb ik altijd nog wel één of twee haakprojecten in mijn achterhoofd, voornamelijk knuffeltjes voor Eleanor. 

Dus genoeg te doen, wat ervoor zorgt dat het borduren weer wat langzamer zal gaan. Oh en die strepen die je in mijn borduur werk ziet, is van mijn Q-snap. Deze verdwijnen vanzelf weer of met strijken, maar voor iedere keer een foto ga ik dit grote werk niet strijken zoals je wel begrijpt. Op naar de volgende, nieuwe projecten!

You May Also Like

8 Reacties

  1. Het wordt echt prachtig!
    Hoe groot (in cm) is het werk nu? Kan het niet zo goed inschatten zo :) (maar dat ligt aan mij hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik ben ook benieuwd hoe groot het is. Mijn allereerste HAED-pagina-finish komt ook in zicht en inderdaad, dan borduur je net wat sneller of langer of vaker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi, echt prachtig. En al zo ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat wordt ze toch mooi en ga je snel! Even een knuffeltje haken en het breien is ook wel heel erg leuk toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw het is echt heel prachtig. En de tijd die je erin gestoken hebt: wow. Ben benieuwd hoe het eruit zal komen te zien zodra het helemaal af is. Ik ga je volgen in ieder geval ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥