Winterse dagen

by - januari 29, 2019


Hoewel de sneeuw alweer een paar daagjes weg is, zoek ik nu pas de foto´s uit. Iedereen die graag foto´s maakt zal het wel herkennen, tientallen foto´s maken tijdens een wandeling en om pas weken later de foto´s weer te heropenen. Maar de foto´s vond ik te leuk om niet te delen..



Want hoeveel sneeuw zullen wij deze winter nog te zien krijgen? Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik alweer naar de lente verlang. Naar de zonnestralen, de lente bloemetjes en de dunnere kleding. Aan samen met Eleanor nog langere wandelingen te maken, naar middagen op de speeltuin. Maar vooruit laten we ook nog even genieten van de winter..


Want hoewel het winterse weer niet altijd even leuk of makkelijk is, mooi is het wel! En hoeveel winters zullen wij nog sneeuw zien? Daarom heropen, bekijk en plaats ik deze foto's toch nog even, want misschien moeten wij weer een heel jaar wachten op deze mooie deken van ijskristalletjes..

You May Also Like

7 Reacties

  1. Prachtige foto's! Wie weet kun je er morgen nog meer maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi he sneeuw, ik vind het altijd wel erg mooi om te zien. Jammer genoeg is het in nederland altijd sneeuw, dan dooien dan vriezen en dan heel glad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sneeuw maakt toch prachtige foto's! Je bent er ook echt goed in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Leuk om te horen. Er ligt nu alleen nog sneeuw op de grasvelden en bomen en dat geeft ook altijd zo'n prachtig sfeerbeeld. Plus de straten zijn schoon, ook wel erg makkelijk!

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige foto. Dieren in de sneeuw zijn extra lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was er gisteren helemaal klaar voor. Er was zoveel te doen rond het feit dat het sowieso ging sneeuwen. Enkele centimeters zelfs. Je raad het al zeker, hier viel er dus amper iets. Er lag een heel klein hoopje op de tuintafel en de schutting en verder niets.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥