Mijn eerste Bloomon boeket

by - januari 26, 2019


Bloomon, iedereen kent inmiddels dit bekende concept denk ik wel. Het bloemen abonnement die de meest prachtige, wilde boeketten bij je thuis bezorgd. Een abonnement die niet de goedkoopste is, maar met zijn bossen wel één van de uniekste in mijn mening. Natuurlijk moet je er maar net van houden, maar ik kan deze stijl erg waarderen. Toch hield de stevige prijs mij altijd tegen. Totdat ik afgelopen week toch overstag ging en sinds twee dagen pronken deze prachtige bloemen nu op onze tv kast.



De boeketten van Bloomon kan je het beste beschrijven als wild, speels en uniek. Geen enkele bloem is hetzelfde en ook de wekelijkse bossen bloemen die je kan bestellen schijnen nooit twee keer hetzelfde te zijn. Daarmee is iedere creatie die je van je bloemen maakt, uniek!  Je kan kiezen uit een Small , Medium en Large. Waardoor er voor ieder huis en ruimte een geschikte bos bloemen is. 


De kleuren of thema van de bloemen kan je niet uitzoeken, het is dus echt een verrassing wat je aan je deur krijgt. Bij deze bestelling kreeg ik een gratis vaas zodat het echt een mooi geheel kon worden. 

Liefhebbers van veel groen zullen helaas wel teleurgesteld zijn bij het krijgen van deze mooie bossen bloemen, want bladeren zitten er weinig in. In plaats daarvan krijg je veel unieke bloemen met hier en daar een stengel, blad of tak


Het schikken van de bloemen was leuk om te doen, het herinnerde aan mijn bloemisten tijd. Wel had ik de nijging om alles symmetrische te schikken, zoals ik heel mijn huis inricht maar bij Bloomon is dit juist niet de bedoeling. 

Natuurlijk kan je zelf bij de bloemist ook verschillende bloemen uitzoeken en wellicht ben je dan iets goedkoper uit, maar in mijn geval kom ik dan vaak met dezelfde type bloemen thuis. Want sommige bloemen die wel in deze bloomon boeketten zitten, zie ik niet altijd op de markt of bij de plaatselijke bloemist staan. 


En dat maakt de creaties van Bloomon juist zo bijzonder, het is echt een feestje op de vaas! Ik was aangenaam verrast. Alle bloemen zagen er vers uit en de geur was heerlijk. Ik ben erg benieuwd hoelang de bloemen blijven staan, maar mijn eerste indruk van Bloomon is erg goed.

Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik voor een volgende keer toch een bosje kleiner zou bestellen. Ik heb nu de Medium besteld en op zich vind ik de bloemen prachtig, maar ik vind de bos best groot en aanwezig. Een Small zou beter bij ons huis passen. Maar ondanks dit vond ik het bloomon concept een leuke ervaring, eentje die ongetwijfeld nog eens vaker in huis wordt gehaald.

Mocht je nu ook Bloomon eens willen uitproberen als je de code: michellevi2 gebruikt, krijg je er gratis een bijpassende vaas bij. 



You May Also Like

14 Reacties

  1. Het is zeker mooi, maar toch zou ik niet zo snel zo iets doen denk ik. Ik koop zelf dan ook bijna nooit bloemen waardoor het extra speciaal is als ik een keer een boeket krijg.

    Heb liever toch vaste planten, in mijn ogen toch iets beter voor het milieu dan elke week een boeket die je weer weg gooit hihi. Sorry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap je standpunt, zelf vind ik dit ook een beetje dubbel maar het genot van een vers bosje bloemen overwint het toch bij mij :)

      Verwijderen
  2. Heel mooi, maar vind het veel te prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit zeker een hoog prijskaartje aan!
      Dit hield mij ook jaren lang tegen..

      Verwijderen
  3. Prachtig!
    Moest ik niet zo'n last hebben van hooikoorts (vooral mega-allergisch voor lelies) zou ik het ook wel doen, zo'n abonnement. Want als je dan om de haverklap de helft van het boeket moet wegdoen omdat het lelies zijn, is het ook zonde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zal nooit meer dan één lelie in zitten maar ik snap wat je bedoeld. Overigens denk ik niet dat ze in iedere bos bloemen lelies doen, anders google eens naar boeketten in het verleden van Bloomon.

      Verwijderen
  4. Prachtige bos bloemen. Je haalt echt de lente zo in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel erg mooi Michelle!
    ik heb geen idee wat dit dan kost maar deze bos vind ik sowieso al erg mooi.
    Ik ben gek op bloemen en deze bloemen zien er ook heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze "Medium' bos kost normaal 23.95 euro en dat is incl bezorgkosten.
      Ik kreeg korting én een gratis vaas, mooi meengenomen! Het zijn inderdaad prachtige bloemen!

      Verwijderen
  6. Wow, echt heel mooi! Ik hou van bloemen in huis :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig boeket maar wel prijzig,
    Gelukkig kan ik op de markt ook dit soort boeketten kopen en dan voor ongeveer 10 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi boeket! Ik kan ook zo genieten van bloem in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw heel mooi. Ik zou het ook wel graag willen, maar vraag me af hoelang ze mooi blijven. Ben erg benieuwd naar je ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥