Fall Fairy | Bladzijde 19

by - januari 16, 2019


En voordat ik het wist stond de negentiende bladzijde ook alweer op het witte doek. Zoals jullie kunnen zien zijn er veel dezelfde kleuren gebruikt en waren er weinig confetti steekjes. Hierdoor borduurde het lekker snel maar raakten mijn kleuren één voor één op. En dan waren de dagen zonder peuter wel handiger om even snel op en neer te rijden voor een kleurtje borduurgaren. Maar ik borduurde gewoon fijn een stukje naar beneden en later deze week kon ik het benodigde kleurtje bijhalen. 


Want zoals eerder gezegd, heb ik echt een hekel aan gaten laten vallen in mijn borduurwerk! Verder is er weinig te vertellen over deze bladzijde. Ik heb grotendeels een stuk van haar jurk geborduurd en hier en daar een vallend blad. De kleur van de jurk komt van dichtbij gezien niet overeen met het plaatje. In het echt is het paars-achtig en op de afbeelding is het bruin. Maar zoals altijd bij een patroon van Heaven And Earth Designs klopt dit en is het bij een afstandje beter zichtbaar.


Bladzijde negentien alweer! Nog één bladzijde naar beneden en dan staat de hele rij erop en zit ik bijna op de helft van dit borduurpatroon. Het patroon telt namelijk 42 bladzijdes. Voor jullie beeldvorming heb ik een voorbeeld van de geplaatst, zo zal ze eruit komen te zien wanneer ik klaar ben. Maar dit zal nog vele maanden en misschien wel jaren nog duren..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Met de snelheid dat je nu over het doek vliegt zal het vast geen jaren duren, maar oh wat wordt ze toch mooi. (ik val zo in herhaling...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook niet nee, al kan er zomaar iets anders tussendoor komen :)

      Verwijderen
  2. Prachtig! En toch een mijlpaal zo al op de helft zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, tweede head in mijn leven die ik af zal borduren. Althans dat hoop ik :)

      Verwijderen
  3. Knap! Heel erg mooi en zoveel detail! December ben ik begonnen aan mijn eerste HAED. Bijna een halve pagina ver 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd bijzonder je eerste pagina! Geniet van je kruisjes

      Verwijderen
  4. Ik blijf het een prachtig werk vinden. Zowel door de mooie kleuren als de vele details. Maar, ik dacht eigenlijk dat je het als pakket had gekocht. Loopt het niet serieus op wanneer je het garen los moet kopen?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥