Samen de kerstboom opzetten

by - december 05, 2018



Terwijl Sinterklaas nog niet eens in het land was, haalden wij de Kerstboom van zolder af. De avonden zijn al vroeg donker en somber dus ik bedacht dat het wel wat licht en gezelligheid van de kerstboom kon gebruiken. Dus afgelopen weekend zat ik heerlijk met mijn meissie de kerstboom te versieren.



Samen de kerstboom versieren, iets waar ik vorig jaar al naar uit keek! Maar toen was ze er natuurlijk nog te klein voor. Maar nu als echte Peuter vond ze het maar wat interessant! Met de lichtjes mocht ze mij niet helpen maar toen de kerstballen tevoorschijn kwamen, kwam ze al heel geïnteresseerd vooraan staan. Één voor één pakte ze een kerstbal uit de doos en gaf hem aan mij, vervolgens zochten we samen een plekje in de boom en werd ie er in gehangen. 

En met een beetje geluk werd diezelfde kerstbal er gelijk weer uitgehaald maar ach, de wereld is één speeltuin voor die kleintjes. De eerste kerstperiode die ze wat bewuster gaat meemaken. Een mooie tijd waar ik hopelijk erg van ga genieten.

Heb jij de kerstboom al staan?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat lief :-). Wat word ze groot zeg! Volgend jaar is Sinterklaas ook weer heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk moet dat zijn, ik haal zaterdag de kunstkerstboom op bij mijn ouders om die op te zetten. Voor de gezelligheid wat echt kerst wordt hier niet gevierd. Ik ben namelijk gewoon kerstavond, 1e kerstavond aan het werk. Net als met oudjaarsdag en nieuwjaarsdag. Stiekem vind ik dat helemaal niet erg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me geweldig om zo met je kind op te tuigen! Ik heb daar vroeger erg mooie herinneringen aan <3 Onze boom wordt dit weekend opgezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kerstboom komt hier van het weekend. En o mijn peuter vindt het ook fantastisch. Net ook even naar kringloop geweest voor kerstspullen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥