De Make-up Revolutions Advent Kalender 2018

by - december 03, 2018


Ieder jaar komen verschillende bedrijven en merken met hun eigen advent kalenders. Met deze leuke kalenders tel je af naar kerst en krijg je iedere dag een klein cadeautje. Afhankelijk van welke Advent kalender je koopt, je hebt tegenwoordig ook een aantal kalenders die speciaal naar oudjaars avond aftellen. Je hebt ze met de welbekende chocolaatjes, maar ook vele make-up merken en verzorgingslijnen komen met hun eigen kalender. En ieder jaar worden ze mooier en mooier naar mijn idee. 




Vorig jaar kocht ik voor het eerst een Adventkalender van De Rituals. Een super mooie kerstboom waar ik iedere dag een klein cadeautje uit haalde. Een mooie ervaring, maar na wat onderzoek bleek dat ik de meeste producten van dit jaar niet zo lekker zou vinden. De Rituals Adventkalender liet ik dit jaar dus aan mij voorbij gaan. Hoewel het verrassing element leuk is, spiek ik van te voren toch even bij de product lijst. Zo weet ik op voorhand al wat ik in huis haal, wel zo handig omdat de meeste Advent kalenders toch aardig aan de prijs zijn.

Dit jaar viel mijn oog op de Catrice Advent kalender, de Make-up Revolutions Advent kalender en de Yankee Candle The Perfect Christmas Advent Kalender. Ook heb ik even op de site van Lush gespiekt, maar deze waren mij helaas te prijzig. De keuze voor dit jaar is op de Advent kalender van Make-up Revolutions gevallen. Dit omdat de items die ik van dit merk al in huis heb erg bevallen en om meer verschillende producten van hun te leren kennen. En dat is het leuke van deze kalenders, je weet niet wat je krijgt en daarom kan je soms aangenaam verrast worden met onbekende juweeltjes.


De Kalender is een mooie stevige doos die je kan openen naar twee gedeelten. Op ieder gedeelte zitten twaalf vakjes waardoor je de 24 dagen tot aan kerst, iedere dag een klein cadeautje krijgt. Achter ieder vakje vind je verschillende (liquid) lipsticks, highlights, blush, mini make-up kwasten en zelfs een aantal oogschaduw palletjes. 

Ze hebben meerdere Advent Kalenders uitgebracht maar ik heb de 'Standaard' versie uitgekozen. De komende weken zal mijn make-up stash dus behoorlijk groeien met mooie items, die gelukkig allemaal van goede kwaliteit en proefdiervrij zijn! Ik zal wat later in de maand mijn favorieten laten zien, maar voor nu houd ik de gekregen producten nog even geheim. Speciaal voor de mensen die nog aan hun kalender willen beginnen.


Heb jij dit jaar een Advent kalender gekocht?


You May Also Like

2 Reacties

  1. Hoi Michelle,
    Wat leuk zo'n adventkalender, ik heb er echt nog nooit van gehoord zelfs.
    Ik weet van mijn zus die in |Duitsland heeft gewoond dat het gister de eerste advent was, zij heeft altijd iets met kaarsen op tafel staan, en dan gaat bij de tweede advent de tweede kaars aan.
    Wij zijn er niet mee groot gebracht, dus zodonde weet ik er ook niet veel van.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,
    Ik vind je blog heel erg leuk. Ik ben gek op adventskalenders en ik heb er twee. Ik heb de Rituals kalender (ik hou erg veel van die producten) en elke ochtend is het heel fijn om het pakje te openen. Mijn tweede is er eentje met juweeltjes. Nog veel succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥