Mijn tip voor een rustigere & verzorgde huid

by - november 30, 2018

Hoewel ik geen echte beauty blogger ben, vind ik het wel leuk om af en toe over mijn favoriete beauty producten te schrijven. Zo heb ik al een paar keer over bestellingen van Watmaaktjemooi geschreven en ook mijn laatste lush bestelling kwamen voorbij. Dit zal geen wekelijks onderwerp worden, maar wanneer ik een pareltje heb ontdekt zal ik het met alle liefde met jullie delen. Vandaag wil ik graag wat meer over deze fijne  Argan olie  schrijven, want hoewel dit nog maar de proefflacon is, ben ik er erg over te spreken!


Ik kwam over de jaren heen zo nu en dan het fenomeen van Argan olie tegen, maar ik testte het nooit zelf uit. Ik liet het product voor wat het was, want voor mijn vette huid had ik een andere productenbasis opgebouwd. Vooral (agressieve) zuiverende producten had ik over de jaren heen verzameld om mijn puistjes, onzuiverheden en onderhuidse ontstekingen onder controle te houden. Tot dat ik een half jaar geleden het idee had dat niks meer werkte. Mijn huid werd met de week onrustiger en hoewel ik het steeds beter ging reinigen, werd het er niet beter op.


Ik besloot om andere producten te gaan proberen en op een dag stond ik met een verkoopster van de Rituals te praten. Ik kreeg een huidanalyse en hier kwam eigenlijk uit dat ik een vochtarme huid heb. En dus géén vette huid! Al die tijd had ik mijn huid te effectief schoongemaakt, zonder er vocht aan terug te geven. Een ongebalanceerde huid was het resultaat. Ik kreeg het advies om juist verzorgende producten te gaan gebruiken.

Ik ging mildere producten gebruiken en ook sloeg ik mijn foundation voor een aantal maanden over. Maar het resultaat viel mij nog steeds tegen. Twee weken terug kwam ik via via weer in aanraking met Argan Olie en dan deze pure Argan olie van de Arganwinkel. Het zou perfect zijn voor de vochtarme huid en een verzorgend én beschermend effect hebben.Ik bestelde voor één euro een proefflesje en ik moet zeggen, na twee weken de proefflacon te hebben gebruikt zie ik al lichtelijk een verbetering!

Mijn huid is zachter en rustiger geworden. Alle onzuiverheden zijn nog niet weg, maar het gaat de goede kant op. Natuurlijk blijven mijn hormonale onzuiverheden zo nu en dan wel terug komen maar als mijn huid in de tussentijd wat rustiger blijft dan zou dit erg fijn zijn! Mocht je ook een proefflesje willen bestellen, dan kan dat via deze link. Deze blog is niet in samenwerking geschreven, maar ik ben er zo enthousiast over dat ik er graag iets over wilde schrijven. Ik ga zeker binnenkort een grotere flacon bestellen.

Heb jij wel eens Argan olie als gezichtsverzorging geprobeerd?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Ik ben momenteel bezig met gladskin wat mijn huid tot nu toe heel erg verbetert. Ik heb wel even eenproef potje besteld. Ik hoop dat het jou ook positief blijft helpen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat jouw huid er beter door werd! Ik hoop dat deze olie dat ook voor mij gaat doen ;)

      Verwijderen
  2. Ik volg geen beauty bloggers, want vind er echt niets aan. Maar als een blogger die niet in dat niche zit een dergelijk artikel over schrijft, word ik enthousiaster. Omdat ze dan gewoon oprecht zijn. En omdat je er dus echt blij mee bent, anders had je wel ergens anders over geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Sheila! Leuk om te horen dat je het artikel toch leuk vond om te lezen. Het is soms lastig om buiten je comfort zone te schrijven, maar aan de andere kant als persoonlijke blog bevat dit natuurlijk 1001 onderwerpen.

      Verwijderen
  3. Klinkt zeker als een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥