Mijn Instagram in 2018

by - december 29, 2018

Net als vorig jaar, ga ik door middel van wat favoriete Instagram foto´s nog eens terug blikken op het jaar 2018. Hopelijk mag ik in 2019 de camera weer wat vaker in handen hebben waardoor ik weer mijn ´Favoriete foto´s van,,'reeks kan maken, maar voor dit jaar blik ik nog eens terug met behulp van mijn favoriete App: Instagram.

Mocht je mijn antwoorden van vorig jaar willen lezen, klik dan hier en blijf zeker meelezen voor mijn foto´s én antwoorden van dit jaar, van 2018. Want hoewel ik weinig met de spiegelreflex camera op pad ging (althans voor mijn doen) was het een mooi Instagam jaar, boordevol leuke foto's!




1. Wat is je allerlaatste geplaatste foto op Instagram in 2018?
Op dit moment dat ik deze blog maak is het 29 December en mijn laatst geplaatste foto is van de kleine Eleanor die met haar gekregen kerstcadeautje, eenhengel setje speelt. Als bijschrift had ik erbij gezet dat ze weer begint op de knappen. Met de kerstdagen was ze helaas ziek en de laatste paar dagen ook. Niet hoe je het liefste je feestdagen én vakantie spendeert maar gelukkig zien wij verbetering. De koorts is weg, nu rest alleen de verkoudheid en vastzittende hoest nog.

2. Wat is de allereerste foto die je (in 2018) plaatste op Instagram? 
Zoals iedere maand, begin ik de maand met een mooie afbeelding waar de tekst 'Hello' in staat. De afbeeldingen vind ik overigens op google, Pinterest en soms op andere Instagram accounts. 



3. Wat is je allerleukste foto van 2018 waar je zelf op staat?
Hoewel ik vrij kieskeurig ben als het gaat om foto's waar ik zelf op sta, vind ik deze erg mooi geworden. De foto's van onze kerst fotoshoot vind ik ook mooi geworden maar hier sta ik natuurlijk met mijn gezinnetje bij op. Voor deze vraag vond ik het wel leuk om echt alleen een foto van mijzelf te zoeken. Deze maakte ik afgelopen herfst tijdens een wandeling in onze buurt.

4. Van welke Instagramfoto uit 2018 krijg jij ter plekke heimwee?
Helaas hebben wij afgelopen jaar niet zoveel uitstapjes gemaakt als ik had gewild. Dus echt heimwee heb ik ook niet naar bepaalde plekken, maar het concert van Arch Enemy waar wij bijstonden zou ik binnenkort graag nog eens overdoen! Helaas komen ze niet echt in de buurt, maar gelukkig hebben wij over een kleine twee weken alweer een leuk concert op de planning staan, namelijk van Delain!



5. Wat is het állerlekkerste gerecht dat je in 2018 op Instagram deelde?
Veel gerechten deelde ik dit jaar niet, maar een enkele keer kwamen mijn zelfgebakken pancakes voorbij. Deze zijn zo lekker en makkelijk te maken! Het recept is van Laurasbakery dus ik zou zeggen, probeer ze eens! 

6. Wat is de allerleukste foto die je in 2018 maakte van een (huis)dier?
Natuurlijk is ons hondje Bentley mijn nummer één, maar voor deze foto koos ik deze zelfgemaakte foto van een stokstaartje in de Nordhorn Zoo waar wij in Mei heen gingen. Na al die jaren blijf ik ze zo leuk vinden, zeker mijn favoriete dieren om in een dierentuin te bezoeken!


7. Welke foto kreeg in 2018 de meeste likes?



Deze negen foto's kregen in 2018 de meeste likes van mijn volgers. Foto's van de Fall Fairy, Eleanor haar verjaardag, het etentje voor mijn verjaardag, de Wreath of All Seasons, Eleanor haar verjaardags taart, mijn selfie van afgelopen herfst, een foto van Bentley en mij samen, onze trouwfoto en een foto van Eleanor en mij samen die wij ook in de dierentuin afgelopen Mei maakte. Een mooie collectie aan foto's, eentje die mij soms wel eens verbaasd. Ik had vooral foto's van Borduurwerken en Eleanor verwacht namelijk^^ Helaas hebben geen natuurfoto's de selectie behaald..

8. Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?
Ik gebruik geen filters over mijn foto's, maar ik pas soms wel de belichting en contrast iets aan. Voor de rest houd ik meer van Puur Natuur laten we maar zeggen.

9. Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram (top 3)?
#kleineeleanor voor al onze foto's van Eleanor, #nature voor al mijn natuur foto's en #michelleborduurt voor al mijn borduurwerken die ik online laat zien.   




10. Welke foto is naast de andere foto’s het delen waard?

Één foto uitzoeken was best lastig, vandaar dat ik voor deze twee koos. De eerste maakte Chris van ons op de schapenboerderij waar wij langs gingen voor de nationale Lammetjes dag en de tweede maakte ik zelf een aantal weken geleden in het bos. Ik vind het licht zo mooi op het takje vallen. Twee foto's die eigenlijk heel goed een paar van mijn liefdes weergegeven, namelijk Eleanor, dieren en de natuur. 




En dat waren de vragen en antwoorden alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn Instagram foto's nog eens terug te zien. Ik zelf vond het erg leuk om weer eens door mijn lijst heen te bladeren, wat door die Maand foto's 'Hello June' etc ook wel erg makkelijker word! Iets waar ik zeker in 2019 mee door ga. Inmiddels wordt mijn Instagram account al een heel mooi fotoboekje, maar door de hoeveelheid foto's zou het te prijzig worden om ze af te laten drukken. Helaas.. Tot volgend jaar met een nieuwe 'Mijn Instagram in '.


Wat is jouw favoriete Instagram foto/ foto onderwerpen van mij? 

You May Also Like

2 Reacties

  1. Leuk om zo te zien en lezen! En ik heb niet echt 1 favo foto ofzo. De afwisseling vind ik wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou eigenlijk van al je foto's maar denk dat je natuurfoto's vaak favoriet zijn. Een tijdje terug wilde ik voor de 10 years challenge opzoek gaan naar een foto van mezelf in 2009 en ik vond er geen enkele. Nu voel ik me sowieso onwennig voor de foto maar van dat jaar zijn er blijkbaar geen foto's terug te vinden op mijn computer en dat had ik nu ook weer niet verwacht. Dit jaar maakte ik er wel enkele voor mijn Bookstagram maar dat waren meestal 'zotte' Harry Potter-gerelateerde foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥