Fall fairy | Bladzijde 18

by - december 28, 2018

Hoewel sommige van jullie zich misschien afvragen hoe snel ik die kruisjes toch op het doek krijg, kan ik alleen maar simpel antwoorden dat ik iedere dag even borduur. Tijdens de middag slaapjes, tijdens mijn uurtjes alleen als Eleanor bij oma is of op de Peuterspeelzaal. En vooral s'avonds. Want gek genoeg slaat de vermoeidheid juist s'ochtends toe en niet meer in de avond. En al deze uurtjes bij elkaar opgeteld zorgen voor dit mooie resultaat.


Al deze uurtjes van hier en daar wat steekjes zetten zorgen voor een mooie voortgang én voor deze page finish. De achttiende bladzijde staat er alweer op!  In totaal heb ik dit jaar zes bladzijdes geborduurd. Zes bladzijdes die vol met symbolen stonden, symbolen die telkens om andere kleuren vroegen en ontelbare keren keren aan- en afhechten. 

Een jaar waarin ik mijn borduur mojo weer vond. Een jaar wat vooral uit de Wreath of All Seasons en The Fall Fairy bestond. Hopelijk wordt 2019 weer zo'n mooi borduurjaar! 


Heb jij in 2018 nog wat steekjes gezet?

You May Also Like

7 Reacties

  1. natuurlijk word 2019 een mooi borduurjaar, en ook een mamajaar, en een gezond en voorspoedig jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw!
    Dat 2019 maar een fijn borduurjaar voor je mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, maar ga in 2019 weer beginnen met borduren na bijna 10 jaar. Het wordt een Esscher. via de head site

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Michelle,
    het wordt werkelijk een prachtig werk als ik dit zo zie.
    Heel knap,dat je hiervoor het geduld kan opbrengen :-)

    ook wil ik jullie een hele fijne jaarwisseling wensen en alle goeds, liefde en geluk voor 2019.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt ze prachtig! En wat lekker veel pagina's geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥