Fall Fairy | Bijna vakantie

by - december 13, 2018

Hoewel de verjaardag van ons kleine meisje als de dag van gisteren leek zijn wij toch alweer een hele maand verder! En niet zijn wij alleen een maand verder, wij zijn ook al weer bijna half in de maand December! Nog maar elf dagen en dan is het weer de gezelligste tijd van het jaar. Inmiddels zijn wij druk aan het inkopen van de cadeautjes van de verlanglijstjes en ook wordt er nagedacht over het kerstdiner. Wat toch een tikkeltje anders eruit ziet als je vegetarische bent. Maar ook over onze vakantie wordt nagedacht.


Want onze laatste vakantie was de zomervakantie, begin Juli hadden wij twee weekjes vrij. Sindsdien hadden wij natuurlijk onze lange weekenden door de papa dag wel, maar wij hadden geen vrije dagen meer. Nog een paar dagen en dan hebben wij heerlijk elf dagen vrij! Geen wekkers en de verzorging van de kleine meid zal niet meer geheel op mij vallen. Misschien dat er nog een leuk uitje gepland wordt, maar wat dagen thuis zodat ik het wat rustiger aan kan doen is ook welkom. En wie weet, misschien groeit de Fall Fairy dan nog meer! Al is deze voortgang ook prachtig om te zien..

Uit hoeveel dagen bestaat jouw kerstvakantie dit jaar?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat wordt ze toch mooi, en mijn kerstvakantie bestaat niet ;) Ook op kerstavond en 1e kerstdag heb ik avonddienst en oud en nieuw een dagdienst. Nee de feestdagen en feestgespuis gaat hier rustig voorbij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je borduurwerk blijf ik prachtig vinden. Ik geloof dat mijn man 3 dagen vrij heeft, maar wel dus lekker met kerst niet werken (is ook weleens anders geweest). Dus erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bezig dus! Zie er al erg mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om op jouw vraag te antwoorden, mijn kerstvakantie bestaat dit jaar uit nul dagen :(. School, stage en werken, allemaal een beetje veel maar ja.

    Je fall fairy ziet er prachtig uit al :) Ben benieuwd naar het totaalplaatje al.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb geen kerstvakantie en voor mij of meer voor ons, is de kerst niet meer een gezellige tijd. Tot 2016 wel maar nu zie ik er werkelijk tegenop. Mag van mij per direct januari zijn. Hopelijk komt het kerstgevoel ooit weer terug.
    Je borduurwerk schiet ook al aardig op :-)
    Ik wens jullie een paar hele fijne dagen Michelle en alle goeds voor 2019
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥