Alternatief & Comfortabel

by - december 20, 2018

Als je een kijkje in mijn kleding kast neemt zullen je misschien een paar dingen opvallen. Allereerst dat ik sowieso niet zoveel kleding heb, maar bijna alles wat ik bezit is donker gekleurd. Zwart, donker rood en af en toe een diep blauwe of paarse kleur. De mensen die mij beter kennen weten dat ik mij al heel wat jaartjes alternatief kleed en de laatste jaren ontdek ik steeds beter wat bij mij past. En dat is donker maar comfortabel.


Zo bezit ik nu een paar fijne kleding items zonder allemaal tierelantijntjes. Want hoewel ik bijv. korsetten en sierlijke lange rokken prachtig vind, zijn ze niet erg praktische. En dus droeg ik ze bijna nooit.  Zo heb ik de Gothic Genré grotendeels aan de kant gezet en de Rockchick/ Metalhead in mij geaccepteerd.


De strakke, korte jurkjes met kant hebben plaats gemaakt voor comfortabele shirts en vesten met gave prints en jurkjes die net wat langer vallen en hierdoor praktischer zijn. Wel zo fijn als je met je peuter naar de speeltuin gaat hihi. 



En over comfortabel gesproken, ik bestelde laatste drie nieuwe vesten op mijn geliefde webshop Large. In geen jaren had ik vesten of truien gedragen, maar dit jaar kreeg ik het toch sneller koud en besloot het nog eens te proberen. Ik bestelde drie zwarte vesten met verschillende prints. Van doodskoppen, nachtvlinders tot aan een vest van één van mijn favoriete bands: Arch Enemy.

Heerlijke vesten waar ik nu zo'n beetje in woon! Comfortabel, warm en makkelijk! Een mooie broek eronder, mijn Dr. martens aan en ik ben klaar voor een actieve dag samen met mijn kleine meisje. Hoewel ik besef dat niet iedereen dit mooi zal vinden, vind ik het toch wel erg leuk om af en toe iets van mijn stijl te laten zien.

Hoe zou je jouw kledingstijl omschrijven?


You May Also Like

3 Reacties

  1. Mijn kledingstijl is praktisch en vrouwelijk (maar geen jurkjes). Vesten zijn altijd handig om even aan te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi truien of vesten zijn dit.
    Ik draag ook altijd een trui, maar niet altijd een donkere kleur.
    Jurken of rokken draag ik echt nooit, altijd een broek.
    Ik wens je hele fijne kerstdagen en een gezond 2019 toe.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat als je moeder word je kleding toch altijd wel veranderd naar iets meer praktisch. Hier worden nog wel jurkjes gedragen en leggings met vesten. Spijkerbroeken zijn nog altijd niet echt in de kast te vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥