Nieuwe items voor onze wandkubussen

by - november 02, 2018



Het decoreren van ons huis is iets wat ik leuk vind om te doen, maar tegelijkertijd erg lastig. Want hoe vind je nou dat ene item die goed in je huis zou staan? Dit kan natuurlijk een hele zoektocht worden. Zeker als je items met een bepaalde stijl of betekenis zoekt. Zo bleek het decoreren van onze leuke wandkubussen ook een hele opgave. Sinds Maart hangen deze leuke kubussen er al, maar de juiste decoratie vond ik nooit. De afgelopen weken heb ik een aantal mooie items gekocht en eindelijk beginnen de kubussen vorm te krijgen..



Toen wij onze turquoise muur in de woonkamer gingen decoreren wist ik al vrij snel dat ik geen posters, lijstjes of foto's aan de muur wilde hebben. Zo kwam onze gave skull er te hangen en deze drie kubussen. Maar de afmetingen én kleur zorgden ervoor dat het vinden van geschikte items nog best lastig was! Veel items die ik kocht waren te groot, te klein, vielen weg of de planten kregen niet genoeg zonlicht. 



Maar na heel wat aankoop pogingen heb ik eindelijk wat leuke decoratie erin staan! En tot nu toe vind ik het best leuk staan. Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar ik weet zeker dat ik in loop van de tijd nog een aantal leuke items zal vinden. De Amethist brok is mijn eerste aankoop geweest en deze edelsteen blijf bijzonder voor mij, voornamelijk omdat mijn verlovings- en trouwring een Amethist steentje hebben. Toen ik deze via Instagram te koop zag staan twijfelde ik geen moment.

Net zoals bij het gewei, wat overigens nep is. Deze komt mooi terug in de Skull aan de muur en het hertengewei wat op de Sidetable ligt. Om het geheel wat levendiger te maken heb ik verschillende plantjes erin gezet en een vaasje waar een enkele bloem in kan. Eigenlijk zou ik nog graag een houten fotoblokje van Eleanor laten maken en erin zetten maar foto's heb ik momenteel al op meerdere plekken staan dus misschien dat ik dit idee wel laat varen. Voor nu is het eventjes goed zo. En wie weet wat voor leuks er allemaal met de kerstperiode in de kubussen komt te staan..

Wat hangt er bij jouw aan de muur?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Hallo Michell,
    Dis is inderdaad heel erg mooi zo aan de muur, de amethist vind ik echt heel mooi.
    Ik heb zelf ook een klein stukje op de slaapkamer.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Hier hangen vijf schilderijen aan de muur beneden en nog wat boven... Maar geen planten al wil ik nog wel een hangplant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien! Bij ons in de woonkamer hangt ons eigen gemaakte Londen Schilderij<3 Nog steeds zo ontzettend blij mee.. Verder heb ik een kleine wand met 4 foto's hangen en een lijst nog ergens. Verder nog weinig aan de muren in de woonkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die amethist! Bij mij hangt er momenteel nog niets aan de muur, haha. Hoop ik snel mee te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥