Fall Fairy | Bladzijde 16

by - oktober 31, 2018

Zo heb je iets maanden niet in handen en zo borduur je gewoon even een hele bladzijde af in een kleine drie weken tijd. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat als ik ergens voor ga, ik er ook best veel tijd in steek. Zo borduur ik nu dagelijks iedere dag twee tot drie uurtjes in de avonduren. En al deze uren opgeteld, zorgen voor een mooie voortgang.





Zeker als Eleanor ook nog lange middagslaapjes doet, dan zie je echt de kruisjes op het doek vliegen. Het minimale aantal confetti steekjes hielp natuurlijk ook wel mee, maar toch is het fijn om zo snel voortgang te zien. Al moet ik wel bekennen dat ik momenteel al mijn energie en vrije uurtjes in dit borduurwerk steek. Er zijn geen andere handwerkprojecten die er naast liggen. Dat scheelt ook al wel.  Soms kriebelt het wel om ook weer te gaan haken, maar eerlijk gezegd vinden mijn handen dit minder fijn de laatste tijd door mijn Hypermobiliteit. Borduren gaat mij dan toch makkelijker af! Op naar de volgende bladzijde..

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wouw wat een vooruitgang!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!! Idd scheelt enorm als je lekker meters kunt maken ipv vele confetti, wat natuurlijk wel een mooi effect geeft

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt prachtig. En een pagina in 3 weken fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥