Fall Fairy | Ziekenboeg

by - november 08, 2018

Soms verlopen weken niet zoals gepland. Met kinderen krijg je hier nog veel sneller mee te maken naar mijn idee. Deze afgelopen paar dagen vallen ook in deze categorie. Ik had een aantal leuke afspraken in de agenda staan, waaronder ons intake gesprek bij de peuterspeelzaal waar ze morgen mag beginnen. Maar helaas was onze kleine meid al vanaf zondag niet goed in orde. 



Vele uren werden er achter de tablet doorgebracht, er werd geknuffeld en de paracetamol zetpillen waren niet aan te slepen. Toen zij weer leek op te knappen kregen Chris en ik beide voedselvergiftiging waardoor wij beide niet voor Eleanor konden zorgen. Gelukkig kon ze een dagje bij mijn moeder spelen waardoor wij konden uitzieken. Chris was er nog wel een keer bovenop. Maar ik heb mij nog nooit zo ziek gevoeld! Ik was dan ook opgelucht dat ik na een goede nachtrust ook weer aan de betere hand leek.

Maar toen kreeg Eleanor allemaal rode vlekjes. Opgeteld bij haar andere symptomen kwamen wij uit op de 'Zesde ziekte'. Normaal al erg vervelend maar met haar komende verjaardagsfeestje aankomend weekend en de eerste keer peuterspeelzaal gewoon erg slecht getimed. Tot zover zoiets gepland kan worden natuurlijk..


Gelukkig lijkt ze alweer wat vrolijker en kan ze morgenvroeg hopelijk gewoon lekker met de andere kindjes gaan spelen maar jeetje... wat een week! Gelukkig kon ik nog wel wat ontspanning vinden, wat weer ten goede kwam voor de Fall Fairy. Vandaar deze mooie update.. Maar het mag van mij wel weer wat rustigere worden in huize Kersenbloesems, op naar een leuk en gezond weekend!

You May Also Like

2 Reacties

  1. Oei, allemaal heel veel beterschap toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat naar allemaal, hopelijk zijn jullie weer helemaal de oude. Je borduurwerk heeft wel een hele mooie vordering gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥