Eleanor's tweede verjaardag

by - november 12, 2018

Terwijl Chris met Eleanor al vroeg in de ochtend een filmpje beneden zat te kijken, draaide ik mij nog een keertje om. Het zou een leuke maar drukke dag worden aangezien wij alvast Eleanor's verjaardag vierden, dus ik kon mijn energie wel gebruiken. Eenmaal beneden trof ik een ontvreden meisje aan. Ze had haar cadeautje al zien liggen maar moest nog even wachten. Gelukkig verdwenen de traantjes al snel toen ze het pakje mocht open maken. 


We hadden een houten treinset voor ons meisje gekocht. Misschien een cadeau wat je niet zo snel bij een meisje zou zoeken, maar Eleanor vind het prachtig! Terwijl zij zich er goed mee vermaakte, ronde ik de laatste voorbereidingen af. De taart werd opgehaald en voordat ik hem aansneed bewonderde ik het schattige taartje aan alle kanten. Maar gelukkig zag de unicorn taart er niet alleen mooi uit, maar was ie ook erg lekker! De keuze was gevallen op chocolade cake met bosvruchten créme en een laagje bosvruchten jam. 


De dag verliep gezellig en soepel. De kleine meid kon tussen de middag nog lekker een middagslaapje doen, eentje die ze erg nodig had! En na haar slaapje stond de tweede ronde van de visite al weer klaar. Ze kreeg verschillende cadeautjes die ze één voor één allemaal geweldig vond. Van Stickerboeken, nieuwe ZoefZoef diertjes tot aan een pratende picknick set. 

En hoewel ik het maken van foto's altijd erg leuk vind, had ik mij dit keer voorgenomen om minder de camera in handen te hebben en er meer van te genieten. Gewoon van het moment zelf. Dus de hapjes waren wat simpeler, de hoeveelheid foto's is bescheiden maar deze mama maakte dit keer alles bewust mee. Want haar kleine meisje wordt gewoon alweer twee jaar..

You May Also Like

4 Reacties

  1. Alvast gefeliciteerd! Wat Een prachtige foto van de jarige met haar taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd 🎂🦄
    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd en wat gaat de tijd snel! Mooi jullie zo met zijn 2e te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaat het snel. Wel een super leuke foto van jullie tweetjes én de prachtige unicorn-taart. Al een geluk dat ze niet alleen mooi maar ook erg lekker was.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥