Inspiratie | Sneakers voor de herfst

by - oktober 08, 2018


Als ik iets lastig vind aan kleding setjes voor Eleanor maken, dan is het wel uitzoeken van schoenen! En niet alleen voor haar, maar ook voor mijzelf.  Sinds ik mijn geliefde legerkistjes / Dr. Martens een aantal jaar terug heb ontdekt is dit probleem verdwenen. Deze stoere schoenen gaan immers perfect samen met mijn garderobe. Zowel op een broek als onder een jurkje. 

En sinds ik dit soort schoenen geweldig voor mijzelf vond, kocht ik ook een paar mini’s voor mijn mini meisje. En hoewel deze super schattig en stoer bij d’r stonden, was het iedere dag een gevecht! Want het zijn laarsjes met veters en ritsjes aan de zijkant. En daar heeft eerlijk gezegd onze dreumes vaak het geduld gewoon niet voor. Spelen is natuurlijk ook veel leuker dan dat je moet stilzitten om schoenen goed aan te doen!




Schoenen die je makkelijk en snel aan en uit doet, dat is echt een pré hier in huis geworden. Iets wat wij gaande weg hebben moeten leren. Want schoenen moeten lekker zitten en er natuurlijk ook leuk uit zien, maar als je iedere dag met een gevecht de schoentjes aan moet krijgen, dan gaat de lol er snel van af. En hoe zonde zou het zijn als je dat ene leuke paar schoentjes daarom in de gang laat staan?! Met de tijd zal het alleen maar belangrijker worden dat het makkelijke schoenen zijn, want ze gaat op een gegeven moment natuurlijk ook zelf leren om haar schoenen aan te doen. En dan is een fijn paar schoentjes met bijvoorbeeld klittenband heel wenselijk.

Met deze gedachte ging ik dus opzoek naar een nieuw paar schoenen. Want met het wisselen van de seizoenen komen er niet alleen nieuwe kleding in haar kledingkast te hangen, maar is er ook weer een nieuw paar schoenen nodig. Schoenen die bij de koudere temperaturen passen maar die ook bij de huidige mode kleuren passen. Schoentjes die sowieso donker van kleur zijn, zodat ons meisje naar hartenlust buiten kan spelen en mede doordat ze dan beter onder haar kleding zullen staan.



De zoektocht ging verder, maar dit keer niet in de winkels. Hoe vaak ik al wel niet een winkel ben ingelopen om er vervolgens 2 minuten later alweer buiten te staan.. En vaak kwam dit door het feit dat de jongens schoenen blauw of zwart waren en dat er voor de meiden het roze, glitters en strikjes je om de oren vlogen. Terwijl ik juist zo van de wat stoere schoenen houdt!   

Gelukkig heeft de Sportshowroom hele stoere Puma sneakers, ideaal voor de stoere Rockchicks onder ons! En mocht je sommige dagen toch een roze kleur verkiezen, dan hebben ze er genoeg keus in. Je kan heel handig je maat, merk en kleur kiezen. Iets wat ik stiekem toch wel erg handig vind. Zo wordt het shoppen voor kinderschoenen een stuk makkelijker. Binnenkort zal ik dus de zoekmachines weer aanklikken en invullen om dat ene perfecte paar voor ons meisje te vinden. Al moet ik bekennen dat ik bovenstaande schoenen ook wel erg leuk vind!


Heb jij al nieuwe (herfst) schoenen voor jouw en je mini gekocht?


*Dit artikel betreft een samenwerking.

You May Also Like

0 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥