Het Egeltje | Blaadjes & een oortje

by - oktober 10, 2018




Eigenlijk plaatst ik nooit twee borduur updates zo vlak na elkaar, maar het borduurwerkje van het herfstige egeltje vorderde zo mooi dat ik deze keer een uitzondering maak. Ik ben namelijk 'bang' dat als ik je nu een update onthoud, dat het egeltje over een week al voor de helft klaar is.  En ik vind deze vorderingsfoto's  juist ook zo leuk om te laten zien!



In de afgelopen dagen is het oortje van het Egeltje zichtbaar geworden, wat blaadjes en een paar besjes. Ik denk dat je over het algemeen al wel een beeld hebt hoe deze leukerd zal vorderen. Als ik nog iets verder ben, zal ik ook gelijk de stiksteekjes meenemen, dit scheelt op het einde. Al zal dit helemaal niet zo'n groot borduurwerkje worden.. Op naar de volgende update, eentje die nog eventjes op zich zal wachten aangezien ik mijn andere herfstige borduurwerk 'The Fall Fairy' weer heb opgepakt.

You May Also Like

9 Reacties

  1. Dit wordt zeker een leukerd! Egels zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren, het wordt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat wordt die toch mooi, en hoe meer updates hoe leuker hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echte herfstkleuren, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, deze wordt echt prachtig. Idd veel te mooi om zolang te wachten met een vordering hiervan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw je gaat echt hard! Hij wordt echt mooi! Ik zou willen dat mijn borduurwerk zo snel ging. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O zo leuk! Je hebt er echt de vaart in. En plaats de updates maar hoor, vind zo leuk om te zien groeien. Net alsof ik het dan zelf borduur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk werkje! Heerlijk dat je daar tijd voor vrij kan maken

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥