Het Egeltje #1

by - oktober 03, 2018


Nog voordat mijn Wreath of All Seasons af was begon ik na te denken over een volgend borduurwerkje. Want hoewel ik mijn Heaven and Earth Design's borduurwerken nog steeds prachtig vind, werk ik er niet altijd even graag aan. In tegenstelling tot kleinere werkjes. Die pak je er zo lekker snel bij. Ik besloot dus opzoek te gaan naar een nieuw, herfstig borduurproject buiten mijn wip's om.



Want een herfst thema blijft mijn favoriet. Een tijdje terug heb ik mijn patronen voorraad behoorlijk uitgedund dus ik had niks meer kleins klaar staan. Ik besloot even kort een kijkje op Pinterest te nemen voor wat inspiratie. Iets wat ik beter niet had kunnen doen hihi, de inspiratie vliegt je er om de oren! Het ene borduurwerk nog mooier als de ander. Tot ik een leuk patroontje van een egeltje in herfst thema vond.  Het patroon stond er gratis tussen, ik kon geen ontwerper, uitgever of website erop ontdekken dus helaas kan ik niet zeggen of het bijv. een patroon van Dimensions etc is..


En omdat het een los patroontje is moest ik zelf opzoek gaan naar de DMC kleurtjes. Niet dat ik dat erg vond, mijn voorraad is onderhand groot genoeg. Ik zocht de kleuren uit, bestelde de paar missende kleuren en zoomde de stof om. De stof kocht ik laatst op een plaatselijke rommelmarkt, het lijkt op linnen en ik borduur 7 kruisjes per cm. Een prima stofje voor dit kleinere borduurwerkje maar ik zou er nooit iets groots op borduren.

Maar wat een heerlijke kleuren he! Ik toon nog even geen voorbeeld van het Egeltje, zo blijft het bij iedere update een verassing voor jullie wat er tevoorschijn komt. 

You May Also Like

5 Reacties

  1. Oh ik hou van egeltjes. Ben erg benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook wel hele erg veel van de herfst! Dus dat je een leuk egeltje maakt in deze mooie kleuren vind ik alleen maar extra leuk om te volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige herfstkleuren. Echt een leuk borduurwerk voor nu. Je gaat ook vlot.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mee borduren met de seizoenen heeft zo zijn charme he ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥