Shoplog | Favoriete thee & een maatje kleiner

by - september 01, 2018

Aankopen voor Eleanor laat ik regelmatig zien, maar wat ik voor mijzelf koop blijft vaak offline. Niet zo gek natuurlijk, als je mama wordt shop je nu eenmaal ook vaker en liever voor je kleintje maar zo af en toe voor je zelf op pad gaan is ook wel fijn. Ik besloot om gistermiddag, op onze papa dag even een uurtje de stad in te gaan. Gewoon voor mijzelf. En daar kocht ik een paar leuke maar ook nodige items. En aangezien ik deze shoplogs bij anderen ook graag mag zien, besloot ik er een blogje van te maken. Kijk je mee wat ik gekocht heb?


Ik drink graag thee en dan vooral van die losse theeblaadjes die je in een thee-ei of zeefje moet doen. Helaas was mijn favoriete thee alweer een tijdje op en greep ik standaard naar de reguliere theezakjes. Zodoende besloot ik om als eerste naar de Tuinen te gaan voor mijn favoriete thee: de Christmas Melange. Soms verkopen ze hem ook onder de naam Winter tea en smaakt heerlijk winters. Ik kocht thee zakken van 250 gram waarvan eentje gratis was omdat ze momenteel weer fijne acties hebben.

Ook kocht ik twee zakken geschaafde kokosnoot - ook in de aanbieding - voor mijn zelfgebakken havermoutkoekjes. Echt hoor jongens, de Tuinen heeft mooie pareltjes ertussen zitten. Wacht overigens wel tot de acties, anders betaal je  structureel te veel voor je producten. Gelukkig hebben ze erg vaak kortingen en kortingsdagen.


Het komt niet vaak voor, maar ik had nog maar één cadeaubon van de Rituals liggen. Meestal zijn dat er veel meer! Ik besloot om mijn geliefde geurtje nog eens opnieuw te kopen. Een zware geur - althans voor mij- maar heerlijk voor de donkere dagen die op komst zijn. Ook kocht ik een gezichtsreiniger, een foam om eens te proberen. Altijd leuk shoppen met een cadeaubon!



Ik loop al een tijdje tegen het feit aan dat ik nieuwe broeken moet kopen. Ik koop het liefste 'Ripped Jeans'. Je weet wel broeken met opzettelijke scheuren en gaten erin. Alleen helaas voor mij, zitten deze scheuren vaak net boven de knie en laten mijn knieën nu op z'n zachts gezegd niet heel vrouwelijk en smal zijn. Bij mij scheuren deze 'opzettelijke scheuren' dus altijd verder uit. Deze keer kocht ik dus twee jeans zonder scheuren.

Bij de C&A, mijn geliefde winkel als het op broeken aan komt kocht ik twee grijze jeans. Ze waren nu fijn afgeprijsd maar het mooiste van alles, ik kon een maatje kleiner afrekenen! Het oppassen en calorieën tellen heeft dus degelijk effect. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij de C&A in een maatje 38 pastte! Super tevreden rekende ik mijn twee nieuwe broeken af en op de valreep pakte ik nog wat nieuwe sokken mee. Dit keer met kleur, zodat de eeuwige strijd tussen manlief en mij om de sokken zal worden gestaakt.



En dat waren al mijn aankopen! Misschien niet super veel, maar voordat ik nieuwe kleding ga bestellen/kopen wil ik eerst inventariseren wat ik nog heb liggen en wat ik echt nodig ben.  En laten wij wel wezen, ik ben geen mode meisje.  Hopelijk vond je het leuk om deze mini shoplog te bekijken en wat kocht jij laatst voor jezelf?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Wat een mooie paarse tinten zitten ertussen! Fijn dat je weer broeken hebt. Ik ben ook echt gek op de Rituals, maar met een cadeaubon is het wel leuker kopen.

    Mijn laatste aankopen waren ook bij de C&A; flink wat leuke shirtjes ingeslagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Raar maar waar. Broeken sinds ik een paar maanden geleden bevallen ben van een prachtige baby. Kunnen alleen mijn heupen nie meer in mijn broeken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, leuk om je nieuwe aanwinsten hier te zien verschijnen. Toen ik onlangs in Nederland was heb ik mijn thee-voorraad weer wat aangevuld. Niet alle vruchtensmaken van Pickwick zijn hier in België te vinden. Ook niet bij de A.Heijn winkels dus als ik de kans krijg koop ik meteen een voorraadje. Verder kocht ik de laatste tijd vooral veel voor anderen. Verjaardagspakjes voor mijn schoonzus, broer en metekindje maar ook een aantal spulletjes voor mijn swapmaatje. Gisteren kocht ik echter wel enkele gedroogde aardbeien en die kocht ik uitsluitend voor mezelf. Zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥