Monthly Stitch | Augustus 2018

by - augustus 30, 2018

Monthly Stitch, aan het einde van de maand ga ik terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit deed ik iedere maand in 2017 en ook in 2018 zal ik dit voort zetten. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Misschien heb ik die maand wel helemaal niet geborduurd, ook prima maar zo houd ik voor mijzelf wel de borduurwerken in het oog. Want de motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n zulke grote borduurwerk borduurt. Deze maand blik ik terug op de Wreath Of All Seasons.


Hoewel de vermoeidheid vaak toesloeg tijdens het middag uur waarin Eleanor in bed ligt en ik normaal gesproken wat kruisjes zet, zette ik in de avond toch vaak nog wat kruisjes. Grotendeels van de avonden wel weer met de lamp erbij aan, want de zon ging alweer wat vroeger onder dan we gewend waren.


En het voordeel van deze Dimensions is toch wel dat je ieder kruisje heel snel ziet verschijnen. Zo zijn de bloemen van de Hortensia er bij gekomen, enkele bessen en houden de twee Libelles de krans nu ook gezelschap. Een mooi plaatje wordt het al.

- Eind juli -


- Eind Augustus -

De komende tijd ga ik bovenin verder met het herfstgedeelte. Deze borduur ik dan langzaam naar links, naar het zomer gedeelte toe.  Ook zullen er nog wat letters geborduurd worden en de bijbehorende stiksteekjes. Al met al was Augustus een prima borduurmaand. En bij jouw? Hoe ging het handwerken?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Ik vind het knap dat je dit kan Michelle.
    Ik doe echt helemaal niets met handwerken.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig dus. Erg benieuwd hoe het eruit gaat zien als het geheel af is. Prachtig gemaakt! Ik vind het knap, zou het zelf niet kunnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt hij toch mooi en wat ga je goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Flink door geborduurd. En dit blijft een prachtig borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥