De Wreath of all Seasons | Finish

by - september 28, 2018



Ik had eigenlijk de 'Monthly Stitch' van de maand September deze week online willen zetten, maar zoals je kunt zien kreeg deze update toch even voorrang. Want.. de Wreath Of All Seasons is af! Woensdag 26 september 2018 zette ik de allerlaatste kruisjes aan haar en daarmee heb ik 1 jaar en 10 maanden met veel plezier aan haar geborduurd.



Natuurlijk niet continue, omdat ik nog andere borduurwerken in omloop heb borduur ik eigenlijk nooit maandenlang aan hetzelfde borduurwerk. Maar zo snel ik even zin had in een klein, leuk werkje pakte ik deze erbij. Want ondanks de gemengde kleuren en stiksteekjes vond ik het een heerlijk borduurwerk om aan te werken. Eentje die ik nog wel eens zal missen..



Want ik heb wel geleerd, ze zijn makkelijker en sneller op te pakken dan die grotere borduurwerken van Heaven and Earth Design's. Daarom is mijn volgende borduurwerk ook een relatief klein werkje. Eentje die je binnenkort nog wel te zien krijgt, maar voor nu verdiend de Wreath nog even alle aandacht... Nu zal de zoektocht naar een passende lijst beginnen.

You May Also Like

5 Reacties

  1. Je hebt wel eer van je werk hoor. Je krans is supermooi geworden!
    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi! Maar dat wist ik al, hier hangt hij ingelijst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit toch een prachtig borduurwerk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is prachtig geworden! Echt super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥