Samen naar het bos

by - augustus 16, 2018



Als gezin samen naar het bos, dit was één van de activiteiten waar wij het meeste naar uit keken. Nog ver voor mijn zwangerschap liepen wij samen door het bos te fantaseren hoe dat toch zou zijn. We kletsten over de baby kamer en hoe wij deze zouden inrichten en welke kinderwagen wij dan zouden moeten kopen om comfortabel in het bos te kunnen wandelen. Of zouden wij toch ook voor een draagzak kiezen? Allemaal vragen die inmiddels zijn beantwoord, want ons meisje is alweer 21 maanden bij ons en vele wandelingen hebben wij al samen gemaakt.



Toegegeven, toen ze nog een baby'tje was waren deze een stuk makkelijker dan nu! Nu heeft deze kleine, grote dame een eigen karaktertje en sterke wil waar wij mee moeten omgaan. Maar niet alleen denk ik terug  naar het verleden, soms dwalen mijn gedachten ook af naar de aankomende tijd. Als er nog meer blaadjes van de bomen zullen vallen. Als al het groen in bruin en oranje veranderd en de t-shirts weer de kast in kunnen. Als langzaam deze warme dagen verdwijnen en de herfst haar intrede maakt.

Fantaserend hoe de wandelingen er dan uit zullen zien. Hoeveel blaadjes we naar huis zullen nemen om te drogen, of er nog kastanjes en eikeltjes worden geraapt. Of ons kleine meisje dan toch wat vaker in de buggy zou willen zitten. Maar ook of ik nog wat leuke foto's zal kunnen schieten. Ik hoop het wel, want eerlijk gezegd mis ik het wel een beetje. Maar dit komt wel weer. Net als de knusse dagen thuis, met warme chocolademelk en borduurwerkjes. Ja, ik kijk alweer uit naar de herfst.. Maar dat was vast nog niet te merken..  =)


You May Also Like

2 Reacties

  1. Je bent niet de enige die verlangt naar de herfst, naar dikke truien en wollen sokken. Naar wandelingen in de bossen die vol staan met bomen met gekleurde bladeren.

    Nee ik ben benieuwd hoe ons meisje het gaat vinden als ze straks eenmaal kan lopen, nu heeft ze daar geen zin in en zit ze heerlijk in de kinderwagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, die knusse dagen zijn er. Ik vind het vooral opvallend hoeveel korter de dagen worden én hoe snel. Laat de lekkere warme drankjes, gezellige lichtjes en knusse dekens maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥