Monthly Stitch | Mei 2018

by - juni 07, 2018

Monthly Stitch, aan het einde van de maand (of in het begin van de nieuwe maand) ga ik terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit deed ik iedere maand in 2017 en ook in 2018 zal ik dit voort zetten. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Misschien heb ik die maand wel helemaal niet geborduurd, ook prima maar zo houd ik voor mijzelf wel de borduurwerken in het oog. Want de motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n zulke grote borduurwerk borduurt. Deze maand blik ik terug op de Fall fairy en op Liberate Me.


Fall Fairy


Eind April

Eind Mei

Liberate Me



Eind April

Eind Mei




Een maand waarin ik niet alleen twee borduurwerken in handen had, maar ook nog een maand waarin ik twee pagina's af kon borduren! Natuurlijk heb ik niet twee volledige pagina's geborduurd, maar des al niet te min kwamen ze wel af. Bij de een met de mooist herfst kleuren en bij de ander met diepe, donkere kleuren. Maar eentje waarbij het borduren wel veel sneller gaat! 

Een leuke en afwisselende borduur maand dus. En ook gelijk een maand waarin ik de haaknaald weer oppakte, maar deze update houden jullie nog van mij te goed. Hopelijk wordt juni ook een fijne borduur maand, maar ik heb zomaar het idee dat deze keer het borduren iets minder snel zal gaan. Aangezien het stukje waar ik nu borduur, de bloemenkrans van de dame ongelofelijk veel confetti bevat..

Hoe ging het handwerken bij jouw deze maand?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Lekker flink doorgeborduurd. Het lijkt bij mij minder te worden in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat worden ze toch prachtig! Ik begin vandaag voor het eerst weer met wat kruisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je veel gedaan! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het sowieso hele knap dat je dit doet Michelle.
    Op de tweede foto kan je wel goed zo wat voor een mooi stuk je aan het borduren bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥