Keltfest 2018

by - juni 15, 2018



Toen de datums - 26 & 27 mei - voor Keltfest 2018 steeds dichterbij kwamen, merkte ik dat ik toch wel weer graag een keertje zou gaan. Natuurlijk zijn wij over de jaren vaker geweest en ook naar Castle Fest en de Elf Fantasy Fair, maar het blijft een favoriet uitje van mij. Maar wel een uitje die ik dit keer alleen met Chris wilde beleven. Natuurlijk is het leuk om Eleanor mee te nemen, maar dit keer wilde ik eventjes met z'n tweeën op pad. Dus ik zorgde voor oppas en rond tien uur s'ochtends stond ons een lange ( bijna twee uur) en warme auto rit te wachten..





Het was warm, wat zeg ik heel warm! De temperaturen tikte tegen de dertig graden aan en ik twijfelde eventjes of dit wel zo'n slimme keus was geweest. Maar eenmaal op het terrein zakte deze twijfels gelijk weg. Het verkoelende briesje maakte veel goed en ook het nieuwe terrein maakte mij nieuwsgierig. Voor het eerst in jaren werd het in een andere plaats georganiseerd, namelijk Vijfhuizen i.p.v Lisse. 

Maar of dit beter of slechter was, weet ik niet. Ik vond het terrein groot, misschien te groot. Alles lag uitgespreid, misschien fijn voor hele drukke festivals maar Keltfest is altijd relatief klein en dit keer vond ik de opkomst ook matig. Dus op hele stukken van het festival vonden wij onszelf iets wat verloren met nog een enkele bezoeker en een knisperend vuurtje. Maar hee, het was een dagje weg voor ons samen dus wij genoten van alles.. 





Voor het eerst in jaren maakte ik weinig foto's. Normaal loop ik op zo'n festival de hele dag met de camera in hand, alle mooie items op de kraampjes te fotograferen maar dit keer zaten wij heerlijk grotendeels van de tijd in het gras. Luisterend naar de verschillende bands met een heerlijke mok witbier. Heerlijk met dat warme weer! Genietend van het weer en de muziek. Genietend van de rust en het niks moeten. Een perfecte middag, eentje die eigenlijk te snel om ging.

Een dagje weg die echt voor onszelf was. Eentje waar wij even geen papa en mama waren maar gewoon twee mensen die van de leuke kraampjes, muziek en fijne sfeer genoten.

Gaan jullie wel eens een middagje of dagje weg zonder kids?


You May Also Like

1 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥