Liberate Me | De vierde bladzijde

by - mei 28, 2018



Hoewel de temperaturen hoog opliepen de afgelopen dagen, kon je mij regelmatig in het hoekje van de bank vinden met een borduurwerkje in handen. Een donker borduurwerk dit keer. Want Liberate Me schoot erg mooi op en het einde was bijna in zicht..



En als er een page finish  in zicht is, dan borduur ik altijd net ietsjes fanatieker door. Zeker met weinig kleur tinten in één borduurwerk is het goed te doen. Als de motivatie niet zakt natuurlijk. Want hoewel het snel borduurt, kan het ook gemakkelijk saai worden om aan te borduren. Dit is ook een klein beetje het geval bij Liberate Me, zeker bij de bovenkant ( waar ik nu borduur) omdat je alleen maar donkere takken met een donkere achtergrond ziet.


Maar de gedachte aan het prachtige voorbeeld maakt dit al snel weer goed. De komende tijd ga ik naar beneden borduren. Tijdens deze bladzijde zal haar bloemenkrans, het haar van de dame en het gezicht duidelijker worden. Een leuk vooruitzicht, eentje waar ik erg naar uit kijk..

You May Also Like

3 Reacties

  1. Wordt mooi. En huppakee weer een pagina. Je gaat goed zeg. Leuk weekend gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd naar het eind resultaat. Ik vind in ieder geval de naam al mooi. Ik heb trouwens een vraag van je beantwoord in een blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat borduur je toch veel dit jaa, gewoon alweer een pagina!! MOOI

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥