Shoplog Eleanor | Lente shirtjes van de Primark

by - mei 25, 2018


Leuk dat je weer mee kijkt naar een nieuwe shoplog! In deze shoplog laat ik de nieuwe lente t-shirtjes ( en één jurkje) zien die ik de laatste tijd voor onze kleine meid bij de Primark heb gekocht. Kijk je mee?


Ik moet bekennen, ik had meer gekocht... Maar deze shoplog liet even op zich wachten en inmiddels is ze alweer uit een aantal jurkjes gegroeid. Want groeien, ja dat kunnen die kleintjes! Zeker met de lange benen van onze kleine meid. Anyway, de kledingstukken die haar al niet meer passen heb ik er dus niet tussen gezet. 


Dit keer kocht ik (bijna) alles bij de Primark. En wat ik al redelijk snel merkte na onze eerste winkel tour bij de Primark, is dat de maten klein uitvallen! Ik moet standaard een maat groter voor Eleanor pakken en als je dan ook nog eens een nieuwe lente garderobe in voren moet kopen, wordt het soms wel eens lastig met al die maten. De t-shirtjes in deze shoplog zijn maat '2/3 years' die bij ons valt als maat 92 en maat '3/4 years' wat bij ons valt als een maat 98. 






Maar voor een paar euro heb je dan wel hele leuke kleding! En hoe lang ze het aankan? Hopelijk een paar weken en misschien redden we het net tot aan het einde van de zomer.. Net zoals dit leuke shirtje, eentje met een prachtige paarse kleur. Helaas een kleur die erg lastig is om op camera vast te leggen. En al hoe wel het shirtje er heel simpel uit ziet, met enkel een strikje als versiering, is dit mijn absolute favoriete shirtje van Eleanor. 




Een heel girly vlinder jurkje. Eentje die je misschien niet zo snel bij mij zou zoeken, maar deze staat haar zo leuk! Het past haar perfect en ook de lengte is goed, wat nog wel eens een dingetje is bij haar lange beentjes. En het leukste is, de prijs was zo vriendelijk dat ik hem niet kon laten liggen.


Haar eerste bikini, hoe schattig?! Ze moet er nog wel een beetje in groeien, maar dit was ook mijn bedoeling. Want zo vaak zwemmen wij niet met Eleanor en op deze manier kan ze er nog iets langer mee doen.



En als laatste, een t-shirtje van de Zeeman. En ook gelijk het enigste zwarte shirtje van haar lente garderobe. Ik vind persoonlijk donkere kleuren mooier bij Eleanor staan, maar wanneer de lente- en zomercollectie in de winkels hangen vind je nu eenmaal weinig donkere kleuren. Laat staan zwart. Ik was dus erg blij met deze vondst!

En dat was de shoplog voor onze Eleanor. Bijna alle kledingstukken die ze momenteel draagt hebben jullie nu gezien. Helaas geen foto's op de dagen dat ze het aan heeft, want met een bewegelijke dreumes is dit bijna onmogelijk. Maar voor de volgende Shoplog zal ik extra mijn best doen om haar leuk vast te leggen mét de nieuwe kleertjes.


Hebben jullie al lente kleding geshopt voor jullie kindjes of voor jezelf?
En welk shirtje is jouw favoriet?


You May Also Like

2 Reacties

  1. wat een leuke kleertjes! Ik hou (voor mezelf en man) ook van de Primark, hebben ze echt wel leuke dingen hangen<3 Pas geleden ook een aantal nieuwe lente/zomer shirtjes voor mezelf gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleding! Dat paarse shirt met strikje is leuk! Zo doe ik nog eens inspiratie op :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥