Fall Fairy | Bladzijde 15

by - mei 16, 2018



Ja je leest het goed! Ook deze keer is het mij geluk om bijna binnen één maand een bladzijde af te borduren.  Iedere keer even borduren als Eleanor haar middagslaapje doet, blijft een fijne manier van ontspannen. En op deze manier komen er dus heel wat kruisjes per keer bij.



Genoeg voor weer een mooie page finishe dus. Haar voet en heel wat kleine paddenstoelen en blaadjes zijn er dit keer bijgekomen. Langzaam maar zeker wordt steeds meer van de bos scene zichtbaar. Binnenkort zal ik aan de bovenkant weer met een gloednieuwe rij beginnen, maar voor nu gaat ze de handwerk box weer in. Dit keer is het de beurt aan haar donkere zusje, Liberate Me. Want hoewel het een donker borduurwerk is, schiet deze ook zo lekker op. 

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wow, wat een mooie kleuren. Je bent echt al een heel eindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw geweldig werk wordt dit zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ga je snel. En het wordt prachtig. En afwisselen is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf het ontzettend leuk vinden om jouw projecten te zien groeien. De kleurencombinatie van de Fall Fairy is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥