Mijn 'Lente' kleuren

by - april 19, 2018

Terwijl ik al vele jaren mij donker en 'anders' kleed dan de standaard norm krijg ik zo af en toe nog wel eens een blik. Vrienden en familie weten onderhand niet anders, maar bij andere plaatsen en nieuwe mensen zie ik mensen soms toch nog wel eens kijken. Soms afkeurend en soms nieuwsgierig. 


Soms blijft het bij een blik en soms komen er leuke gesprekken en zelfs vragen naar voren. Vragen over mijn gestretchte oren, mijn tatoeages of gewoon over mijn kleurkeuze. Want als je met de lente -en zomer periode in zwarte kleding loopt dan krijg je nog wel eens opmerkingen over warmte. En eerlijk gezegd, ik weet eigenlijk niet beter. Zowel de kleding keuze, als de blikken. 


Bedrijven doen hun uiterste best om nieuwe, interessante collecties aan het licht te brengen. De nieuwste cosmetica, nieuwe verzorgende cremés en de leukste nagellak kleurtjes. Al hoe wel, leuk.. Ik voorzie al jaren dezelfde kleuren op mijn nagels. Soms probeer ik iets anders dan mijn vertrouwde zwart en paars maar meestal blijft dit niet lang op mijn nagels. Heel soms heb ik ineens zin in turquoise of rood en dit overleefd het dan ook nog wel.

Maar zoals mijn favoriete webshop Large wel eens uitspreekt: 'Black is my happy collor' is dit meestal ook bij mij van toepassing.  Zowel in mijn kleding als op mijn nagels..

Welke kleuren draag jij op je nagels?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat een toffe kleuren, vooral dat paars! Op mijn werk mag ik bij 1 werksoort geen nagellak op. Ik heb dus altijd kleurtjes op mijn tenen, doorzichtig op mijn nagels en ter compensatie mijn duimen met glitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, herkenbaar. Ik droeg zelf ook altijd wel zwart. Het is nog steeds mijn kleur, maar de laatste jaren ga ik ook graag in bruin, leger groen, aubergine. De matte kleuren, zeg maar. En dat is bij mij ook niet seizoen gebonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nooit tijd om nagels te lakken. Zelfs s avonds als ik ze lak lijkt stijn het te weten en prompt wakker te worden. Maar hou van roze en rood in zomer. En paars, rood en donkergroen in winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, al die kleurtjes nagellak bij elkaar. Ik gebruik alleen nagellak om papierkralen van een kleurtje te voorzien. :-) Ik vind het maar gedoe, maar mijn dochters vinden het wel leuk. Twee van hen hebben een periode gehad dat ze voornamelijk zwarte kleding droegen. Nu kiezen ze allebei weer voor wat meer kleur. Het zal jou vast goed staan, als je je daar happy bij voelt! Zelf voel ik mij beter bij lichtere, vrolijke kleuren. Ik heb een lichte huid en word erg bleek van donkere en te felle kleuren.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥