Haken | Baby speelgoed

by - april 17, 2018



Het is al een lange tijd geleden, maar laatst kwamen er twee kleine haak projectjes van mijn haaknaald. Met het nieuws van een vriendin dat er een kleintje op komst is, was ik al gelijk aan het snuffelen in mijn patronen voorraad. Want met de komst van een babyshower wilde ik ook graag wat zelfgemaakte items geven. En dat werden deze leuke bijtring met konijnen oortjes en een rammel-bijtring met verschillende kleuren gehaakte kralen. 





Alles in gender neutrale kleuren want het geslacht van de baby is nog geheim. Nog een paar weken wachten en dan weet ik eindelijk of we een meisje of een jongen mogen verwelkomen in onze vriendenkring. Een moeilijke opgave, want voor een baby geschenkje ben je snel geneigd om iets in roze of blauw te maken/kopen. En anders in neutraal wit of grijs, maar hier moet je natuurlijk net van houden. Tenminste dit is mijn ervaring. Maar gelukkig liet mijn vriendin vallen dat ze 'Oker geel' een hele gave kleur vind, dus de kleuren waren ineens snel uitgezocht.



Het was fijn om weer even met een haaknaald te werken. En omdat het kleine en snelle projecten waren, was het ook niet belastend voor mijn schouders of polsen. En ook niet geheel onbelangrijk, het komt (op tijd) af! Binnenkort hoop ik nog eens wat af te haken, want ik heb nog genoeg leuke patronen op het oog! Baby gerelateerd, maar ook qua inrichting.

Haak jij wel eens?


You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een leuke kraamcadeautjes! Heel mooi zo die kleurtjes! Waar koop je de ringen en kralen? Ik heb al gekeken bij winkels als de Pipoos, maar daar geven ze aan het eventueel zou kunnen gaan splinteren als kinderen er hun tandjes in zetten en dat risico wil ik niet lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn leuk! Mooie kleurcombinatie heb je gekozen. Leuk dat je weer aan de haak bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michelle,
    Dit is een heel leuk cadeautje de kleuren vind ik ook heel mooi.
    Je hebt het heel mooi gemaakt.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat super leuk gemaakt, ja ik begin ook steeds meer van de zelfgemaakte cadeautjes te worden. Een mutsje staat op het programma en ik wil ook nog inderdaad iets haken voor drie mensen die een kindje krijgen :) Heerlijk zo'n hobby hé

    ps. die kleur is wel echt een top idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zijn ze leuk! Ik ben dol op okergeel, zou dit ook zo uit kunnen kiezen om te maken. Ben benieuwd naar je volgende haakprojecten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen gehaakt voor een baby. Gaat wel iets sneller dan borduren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥