Fall Fairy | Meer licht en energie

by - april 25, 2018


Het grote voordeel van de lente- en zomerperiode vind ik wel dat het s'avonds langer licht blijft. Geen kunstlicht van lampen maar echt goed daglicht. Hoewel ik vaak in deze periode ook druk ben met andere dingen, borduur ik ook vrij veel. Want meer zonlicht betekend ook meer energie. En deze energie is niet alleen bij mij te vinden, maar ook voor Eleanor. Overdag is ze lekker energiek en steek ik al mijn tijd en energie in haar, maar wanneer zij lekker ligt te slapen zet ik wat kruisjes.



En momenteel slaapt ze s'middags erg goed! Ik kan rustig even twee uur voor mijzelf of voor het huishouden inplannen. Maar hierbij moet ik wel bekennen dat ze s'ochtends nu ook altijd/vaak een uurtje eerder wakker is. En deze slaap haalt ze s'middags met haar middagdutje dan weer in. En met deze tijd voor mijzelf zie je de Fall Fairy echt groeien. Soms per dag, soms per week. 

Blij ben ik er zeker mee! Want het is al lang geleden dat er zoveel pagina's af kwamen. En dan te bedenken dat het nog maar April is.. Wat zou het toch fijn zijn als ik dit jaar een stuk of vijf a zes pagina's weet af te maken. Of stiekem nog wel meer..

You May Also Like

3 Reacties

  1. Je gaat echt goed, ik heb al weer een tijdje geen borduurnaald aangeraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat ga je hard. Lekken ontspannen en borduren goede combi. Prachtig borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij ging vorige bericht niet goed. Niet helemaal wakker ding. Heerlijk he dat meer zonlicht. Je gaat echt hard qua borduren.
    Lekker ontspannen en relaxen. Het wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥