Fall Fairy | Bladzijde 14

by - april 10, 2018



Nee, het is geen verlaat één April geintje! Het is echt zo, er is alweer een pagina vol geborduurd. Ik kan mij bijna niet meer herinneren wanneer dit mij voor het laatst zo snel is gelukt. Misschien tijdens mijn studie periode, jaren geleden? De periode waarin ik één bladzijde per maand kon borduren. Iedere vrije minuut besteedde ik aan mijn borduurwerken. Maar daar kwam al snel verandering in met een bijbaantje, een drukkere studietijd, lichamelijke klachten, een hondje en daarna volgde een zwangerschap en een klein meisje. 




En met al deze (leuke en minder leuke ) veranderingen kwam een ander borduurpatroon. Of beter gezegd, geen patroon. Ik borduurde wanneer ik daar zin in had en er waren onderhand meerdere borduurwerken bij gekomen. Lotus Owl, Liberate Me, Mini Autumn Cat Magic, Wreath of all Seasons.. een paar geboorte borduurwerkjes en laat ik al die haakwerkjes niet vergeten.

Allemaal stuk voor stuk leuke projecten met hun eigen charmes, maar mijn vrije tijd verdelen werd steeds lastiger. En de Fall Fairy groeide eigenlijk niet meer. Goh, twee pagina's afgerond in 2018 en het is nog maar April! Dat gaat weer de goede kant op.


De Fairy staat er nu voor haar helft op. De komende pagina zal vooral herfst blaadjes, een stuk van de boomstronk en haar voet laten zien.  Ik ben benieuwd hoe snel deze pagina zal gaan, maar stiekem moet ik bekennen dat ik ook weer de haaknaald heb opgepakt dus we zullen wel zien..

Hoe gaat het handwerken bij jullie momenteel?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Waw, mooi stuk is er terug bijgekomen.
    Hier groeien er 2 per keer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt het mooi! En wat ga je lekker snel. Ik handwerk met mooi weer altijd minder. En stijn slaapt bijna niets meer smiddags.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt een prachtig geheel zo Michelle.
    Je bent lekker bezig geweest en goed stuk verder met borduren, ik vind het knap ik doe je het niet na.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat ga je toch verschrikkelijk snel en wat word ze mooi. Ja als je elke dag even er aan bezig bent dan vliegen de kruisjes wel op het doek hé. Dat zie je maar weer.
    Ik haak en brei momenteel weer wat meer, en anders de fall fairy.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥