Wishlist | Dr Martens, Solid Shampoos & een Samsung S9

by - maart 03, 2018

Als je mij kent, weet je dat ik dol ben op planning en op lijstjes. Lijstjes voor boodschappen, wat ik nog moet doen, lijstjes voor feestdagen en cadeaus en wat ik nog wil aanschaffen. Heel handig hoor dit laatste puntje! Want zo onthoud ik beter waar ik eigenlijk mijn geld aan zou moeten en ook willen besteden. Een soort wishlist voor mooie of handige producten/items dus. En om eens in kaart te brengen wat ik de komende tijd graag zou aanschaffen, maakte ik deze Wishlist. Kijk je mee?

Nieuwe Dr. Martens


Een paar weken terug kreeg ik mijn nieuwe Dr Martens binnen. Vier jaar terug bestelde ik mijn eerste paar, een paarse set. En sindsdien wil ik eigenlijk niet meer terug naar andere laarzen/legerkisten. Vooral niet omdat mijn geliefde Large geen fijn aanbod aan nieuwe legerkisten had, maar ook omdat Dr Martens goede kwaliteit levert. Mijn 'oude' paar van vier jaar terug zijn namelijk nog prima! Maar omdat ze paars van kleur zijn, kon ik ze niet overal makkelijk mee combineren. Dit keer heb ik ze in een lak zwarte variant besteld. Love it! Ze zijn geweldig. Maar in mijn zoektocht naar dit paar kwam ik ook hele gave andere kleuren tegen. Waaronder dit bordeaux rode paar. Geweldig vond ik ze. Deze staan dus zeker op mijn Wishlist!



Een nieuwe Tatoeage


De bezoekers die mijn laatste aanwinst (klik) hebben gezien, weten dat ik nog lang niet klaar ben als het op tatoeages aan komt. De kerkuil is af, maar eronder heb ik nog een lege plek. Al vanaf het begin was het de bedoeling om Eleanor's naam eronder te zetten, maar dit kon niet tegelijk met mijn uiltje. Hiervoor moet ik dus een nieuwe afspraak maken. Helemaal niet erg. Binnenkort maar eens de tattoo zaak binnenlopen zodat er in 2018 ook nog wat inkt mag worden gezet..


Solid Shampoo Bars van Lush


De laatste tijd bevalt mijn Shampoo van Henna Plus niet meer zo geweldig. En terug naar mijn geliefde kappers shampoo kan ik niet meer, aangezien ik erachter ben gekomen dat ze heel vreemd doen als het om het proefdiervrij aspect gaat, dus helaas laat ik dit fijne merk aan mij voorbij gaan. Nu weet je bij Lush wel zeker dat dit goed zit. Ze zijn tegen dierproeven, werken bijna alleen met natuurlijke materialen en produceren veel vegatrische en vegan opties binnen de cosmetica wereld. Nu heb ik nog nooit een Solid Shampoo, of te wel een shampoo in vaste vorm gebruikt, maar deze twee lijken mij ideaal voor mij! De Copperheid bevat Henna en koffie, wat ideaal voor mijn Henna-geverfde lokken zou zijn! En de Seanik lijkt mij ideaal voor de zomerperiode aangezien de geur je echt meeneemt naar het strand.. Deze twee zou ik graag, met nog tig andere producten binnenkort. bestellen 


Een nieuwe mobiele telefoon

En, helaas, zal ik ook wat geld opzij moeten zetten voor een nieuwe telefoon. Eleanor loopt vaak met de mijne door de kamer heen te slepen en hoewel dit vaak goed gaat, is het dus ook een keertje mis gegaan. Een dikke barst in de onderkant van mijn beeldscherm was het eindresultaat. Waarom ik dit niet liet repareren? 1) alle toetsen werkten nog 2) mijn telefoon was binnenkort toch aan vervanging toe. Want hoewel ik het niet wil toegeven kan ik eigenlijk niet zonder Whatsapp en Instagram. Oh en een goede camera erop is ook erg handig. Vooral als ik mijn zware spiegelreflex niet mee wil nemen.
Daarom zou ik voor mijn volgende mobiel wel eentje met een betere camera willen selecteren.  En laat de nieuwe Samsung Galaxy S9 (klik) nu een 12MP- camera hebben. Lijkt mij geweldig! Fijn de lichte telefoon mee tijdens wandelingen, zonder dat je met die zware spiegelreflex hoeft te slepen. En laat ik de nieuwe, paarse uitvoering nu helemaal geweldig vinden.. Geen moeilijke keuze dus!

Korte Shorts


Eerder droeg ik ze nooit, korte shorts. Of het hele kortebroek-gebeuren in het algemeen. Maar tijdens mijn zwangerschap, in de zomer, kreeg ik het warm en het interesseerde mij minder tot niet wat mensen van mijn benen vonden. Voor het eerst ging ik met blote benen naar buiten! Blote benen onder een jurkje en niet veel later kocht ik een hele fijne zwangerschapsshorts. Super leuk en comfortabel. Deze shorts droeg ik zelfs nog na mijn zwangerschap! Inmiddels ben ik best veel afgevallen en wordt het tijd voor een nieuw paar shorts. En die benen.. daar maak ik mij nog steeds niet druk om. Wat een zwangerschap en +20 kg al niet teweeg brengt..


Wat staat er op jouw Wishlist?


Dit artikel is in samenwerking met Mobiel.nl geschreven. 
 Wil je ook samenwerken? Lees dan mijn Disclaimer en contact pagina door.

You May Also Like

5 Reacties

  1. Hoi Michelle,
    Die schoenen kan je wel heerlijk mee wandelen zo te zien.
    De telefoon is een hele mooie, de kleur vind ik ook prachtig, inderdaad heerlijk als je geen zware camera hoef mee te nemen, dat heb ik ervaren in Lapland, daar best ook veel filmpjes mee gemaakt.
    Tja shorts is aan mij niet besteed, ik ben niet dik, maar mijn huid is wel verouderd, dus ik loop altijd in een lange broek, in e zomer wel een dunne natuurlijk.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kleur hebben die Dr. Martens! Ben je al eens in hun winkel geweest in Den Haag? Wordt je helemaal blij en hebberig van haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie wishlist! En laat dat blote benen weer maar komen! Mijn benen zijn altijd mega wit, maar met een beetje zelfbruiner of een zonnebank durf ik die korte broek wel aan! Goed idee om een lijstje met al je wensen te maken, zo hou je inderdaad wat beter overzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie wishlist! Ik heb zelf de wens een nieuw pannenset te hebben (onze zijn al héél erg oud en blazen hun laatste adem uit..) Maar verder heb ik eigenlijk weinig wensen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Docs zijn fantastisch. Ik droeg mijn eerste paar op mijn 15e. Ondertussen heb ik 9 paar. Ook laarzen en ook exemplaren met hak (waaronder die kleur die je hier laat zien, cherry red, en die zijn schitterend), maar natuurlijk ook hét model. Dat paar wat ik kocht op mijn 15e heb ik nog steeds. Die dingen zijn niet stuk te krijgen. Ik loop nu vrijwel dagelijks op mijn zwarte laarzen van Dr Martens.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥