Monthly Stitch | Februari 2018

by - februari 28, 2018

Monthly Stitch, aan het einde van de maand (of in het begin van de nieuwe maand) ga ik terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit deed ik iedere maand in 2017 en ook in 2018 zal ik dit voort zetten. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Misschien heb ik die maand wel helemaal niet geborduurd, ook prima maar zo houd ik voor mijzelf wel de borduurwerken in het oog. Want de motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n zulke grote borduurwerk borduurt. Deze maand blik ik terug op Liberate Me.





Deze twee foto's deelde ik eind januari. Het onderste gedeelte van het meisje werd geborduurd en het bovenste gedeelte van een nieuw pagina. Het lijkt niet veel, maar voor Heaven and Earth- patroon begrippen vond ik het toch netjes. Zeker met de fulltime zorg voor een dreumes in huis. En natuurlijk doe ik momenteel ook andere dingen als ik even me-time heb. 'Vroeger' overigens niet, toen spendeerde ik bijna iedere vrije minuut aan borduren en tja, toen vlogen de kruisjes echt op het doek. Toen kreeg ik een pagina per maand af. Nu kan ik daar alleen maar van dromen.


Deze maand pakte ik haar er ook weer regelmatig bij. En dat merk je gelijk! Ook al is het maar een half uurtje per dag. Ik merk dat voor mij het beste werkt als ik iedere dag even wat kruisjes zet. Zeker om de motivatie erin te houden. Al moet ik zeggen dat ik deze maand een best stuk op het doek heb gekregen. Dit is precies een halve bladzijde. Veel zwart en hier en daar wat bruin en paars tinten. Langzaam wordt het duidelijk dat er takken tevoorschijn komen. Het duurt nog een tijdje voordat wij echt wat kleur, nouja andere tinten dan zwart, gaan zien dus voor nu verdwijnt Liberate Me even in de kast. 

 Hoe gaat het handwerken bij jullie?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Mooie update. Veel geborduurd deze maand. En een pagina per maand kan ik alleen maar van dromen. Ik probeer ook elke avond wat te borduren. Gewoon ter ontspanning. En het scheelt inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zie je inderdaad gelijk :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik borduur niet, ik haak :)
    Laatst nog een draakje afgerond :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥