Fall Fairy | Weer verder

by - maart 06, 2018


Weer verder. Ja, deze omschrijving zegt het wel denk ik. De Fall Fairy heeft lange tijd stil gelegen, mei 2016 (klik) had ik haar voor het laatst in handen. Best vreemd eigenlijk, want ondanks de vele verschillende kleuren die ze heeft , en dus het vele werk dat dit met zich mee brengt, is dit mijn favoriete borduurwerk! Maar de zwangerschap, het haken, het borduren aan Liberate Me en Wreath of alle Seasons en natuurlijk de zorg van Eleanor gingen langere tijd voor.

Des te leuker dat ik haar er nu weer bij heb gepakt. Ik was erg tevreden over de vorderingen van Liberate Me (klik), maar de donkere kleuren begonnen mij tegen te staan. Ik had zin in lichte tinten, kleurtjes! Want als ik naar buiten kijk zie ik de krokussen zo vrolijk staan, een strak blauwe lucht en ook binnen komen de Narcis knopjes één voor één uit. En ondanks dat het een Herfst borduurwerk is, heeft ze prachtige kleuren!

En stiekem moet ik bekennen dat dit niet een recente foto van haar is. Inmiddels ben ik al een mooi stuk opgeschoten en hopelijk kan ik binnenkort nog een update over de Fall Fairy schrijven, maar dan in een Page Finish- vorm!

You May Also Like

4 Reacties

  1. Ik blijf dit werk zo bewonderen, idd prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze word zo mooi he en ik moet eerlijk zeggen dat ik door jouw ook zin heb om haar er weer bij te pakken. Wie had dat gedacht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je deze er weer bij pakt. Zulke mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥