Ik bestelde bij Lush

by - maart 28, 2018



De laatste tijd begon het steeds weer vaker te kriebelen om te bestellen bij Lush. Nu kan ik dit gevoel ook wel plaatsen, want mijn laatste bestelling was van November 2015 (klik) met die goddelijke Yog Nog zeep! Anyway, de kriebels bleven en aangezien ik geen Lush winkel in de buurt heb besloot ik een bestelling te plaatsen. De verzendkosten doen altijd een beetje pijn, maar hey een andere optie is er niet. Ik bestelde een paar fijne producten met o.a wat artikelen van mijn Wishlist (klik), lees je mee?


Ik bestelde zeven items. Een Happy Hippy 100 ml douche gel, een Naked Shower Cream in de geur Here Comes The Sun, een Solid Parfum in de geur Smugglers soul, een bewaarblikje, Fresh Farmacy gezichtszeep, en twee Solid Shampoos: Wash Behind your Ears en Copperhead.


Al tijden wilde ik de Showergel's van Lush uitproberen. De zeepjes ruiken goddelijk maar zijn voor mijn huid niet geschikt, maar gelukkig hydrateren de Douchegel's wel goed. Ik koos de geur Happy Hippy omdat deze heerlijk naar Grapefruit ruikt, een echte lente geur! Ik ben gek op frisse, citrus geuren! En toen ik de paas collectie zag met de belofte van een Naked Shower Cream in de geur van frisse mandarijnen was ik verkocht! Beide producten verdwenen in mijn winkelmandje, want ik moest ze gewoon uitproberen. En beide ruiken heerlijk!

De Solid Parfums was ik ook erg nieuwsgierig naar, en voor wie een rokerige, houtachtige geur lekker vind moet echt eens Smuggler's Soul uitproberen. Omdat het een Solid is, zijn ze heel betaalbaar. Voor iets meer dan twaalf euro kan je heel fijn wat Lush Parfums gaan uittesten. 

En natuurlijk de Solid Shampoo Copperhead verdween als eerste in mijn winkelmandje, deze wilde ik al heel lang uitproberen. De laatste tijd ben ik niet meer tevreden met mijn huidige shampoo's en het idee van een Solid Shampoo die uitermate geschikt is voor henna-geverfd haar is natuurlijk perfect! De andere shampoo, de Wash Behind your Ears komt ook uit de Paas collectie en ruikt heerlijk naar citroenen. Deze moest ik dus ook echt mee bestellen!




En dan tot slotte, de gezichtszeep. In dit stukje zeep had ik misschien wel mijn grootste verwachtingen gestopt. Mijn huid is momenteel erg onrustig en reageert slecht op producten die ik 'vroeger'gebruikte. Vele kleine puistjes en onstekingen onder de huid zijn momenteel zichtbaar en ik hoopte dan ook echt dat een natuurlijk, vers zeepje deze problemen voor mij kan verminderen. Binnenkort zal ik wel eens een update plaatsen, als ik het zeepje wat langere tijd gebruik. Wel kan ik verklappen dat het een fijne geur is, het zeepje schuimt goed en mijn huid blijft schoon en gevoed achter. Eindelijk geen trekkerig en branderig (!) gevoel meer!

En dat was mijn tweede bestelling bij Lush! Zoals jullie kunnen merken ben ik er erg tevreden over. Ik ben niet gesponsord, was het maar waar, maar ik vond dat deze fijne producten wel iets meer aandacht verdienden.

Lush is proefdiervrij, natuurlijk, handgemaakt en met sommige producten zelfs Vegan. Je besteld ze heel makkelijk op hun site. Heb jij wel eens producten van Lush geprobeerd?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een leuke spulletjes! Zelf gebruik ik het niet, maar ik ken de winkel wel. Mijn dochters zijn er gek op. We zijn er weleens geweest in Amsterdam. Ik heb een zeer gevoelige huid en kan nergens tegen. Ik gebruikte al jarenlang geen make-up of creme meer, ik kon nergens tegen. Misschien is dit dan nog een tip voor jou. Sinds ik de make up van het merk Creative Cosmetics gebruik, gaat het met mijn huid veel beter. En had ik nog eens een vlekkerige huid, dan kan ik het goed bedekken met deze make up, zonder dat ik daar last van krijg. Het wordt gemaakt van gemalen mineralen en ze hebben best veel kleuren. Een paar maanden geleden heb ik daar een dagcreme besteld en daar is mijn huid enorm van opgeknapt. Ik krijg er veel opmerkingen over. Eczeem heb ik nauwelijks meer, echt bijzonder. De dame achter het merk heeft zelf ook een probleemhuid en is zodoende op zoek gegaan.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke spulletjes! Ik ben wel erg benieuwd naar het gezichtzeepje, het ziet er in ieder geval goed uit. Misschien lag het ook wel aan het weer van de afgelopen tijd, maar mijn huid was ook vaak onrustig en trekkerig. Dus als het zeepje je bevalt, ga ik 'm misschien ook proberen :-) Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne spullen heb je gekocht. Vroeger kocht ik altijd mijn zeep van Lush. Heb gevoelige huid en daar werd rustiger van. En nog groot voordeel het ruikt ook allemaal lekker. Maar nu koop ik er nooit meer wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog niet gedaan, maar klinkt allesinds heel intersant

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tot nu toe niet maar ik ben wel aan het overwegen om hun deodorant-stick op basis van Patchouli aan te schaffen wanneer ik door mijn voorraadje deo heen ben.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥