Monthly Stitch | Januari 2018

by - februari 07, 2018


Monthly Stitch, aan het einde van de maand (of in het begin van de nieuwe maand) ga ik terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit deed ik iedere maand in 2017 en ook in 2018 zal ik dit voort zetten. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Misschien heb ik die maand wel helemaal niet geborduurd, ook prima maar zo houd ik voor mijzelf wel de borduurwerken in het oog. Want de motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n zulke grote borduurwerk borduurt.  Deze maand blik ik terug op Liberate Me.

- Eind december-


- Eind Januari -


In Januari borduurde ik de derde bladzijde af. Hiermee kwam een stukje van het haar van de dame te voorschijn en ook de eerste roos. Maar veel van de vierde bladzijde kwam er niet op het doek. Ik kreeg ongeveer de eerste 300 steken op het doek en daarmee hield het op. Misschien dat deze maand een betere borduur-maand zal worden. Ik hoop het wel, want het zou leuk zijn als er in 2018 meer afgeronde pagina's komen. Maar voor nu geniet ik van de betere foto's, want tjee die waren in december en januari wel een ramp om te maken! Donkere dagen én donker borduurgaren matchen niet.

Hoe gaat het handwerken bij jullie?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Toch een pagina af. Dat is altijd een goed gevoel. Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig zeg. Veel plezier ermee en ben benieuwd naar het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! ik blijf dit project bijzonder vinden. Het lijkt me zo lastig met deze kleuren werken :-). Maar wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toch wordt het heel mooi, afgelopen week doe ik eigenlijk helemaal niks. Zelfs bloggen deed ik vanmorgen pas weer...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥