Inspiratie | Lente garderobe voor Eleanor

by - februari 12, 2018

Met de komst van de eerste zonnestralen begin ik langzaam eens na te denken over de lente. Over de zonnige dagen, de vogeltjes die weer beginnen met fluiten en nieuwe kleding voor onze garderobes. Langzaam worden straks de dikke winter truien naar achteren geschoven en komen de eerste dunne shirts weer naar voren. De shirtjes die ik zo graag met een leuk rokje, een legging en stoere Dr. Martens combineer en misschien zelfs in tijden het eerste jurkje. Zowel voor mijzelf als voor Eleanor. 

Want nu de kleine meid langer in één maat zit wordt het shoppen voor haar makkelijker maar ook leuker! Makkelijker omdat ik mijzelf meer toe sta denk ik. De nieuwe kleding zal namelijk een heel seizoen mee gaan i.p.v enkele weken en mag daarom wat duurder zijn. Voor het eerst speur ik het web af naar nieuwe, andere webshops naar leuke meiden kleding. En natuurlijk is op het wijde web genoeg te vinden, soms zelfs ietsjes te veel!




Langzaam begint er een verlanglijstje in mijn hoofd te vormen. Want hoewel het winkelen wat makkelijker wordt, vind ik een overvolle kledingkast niet nodig. Zowel voor mijzelf als voor haar niet. Met een zestal leuke shirtjes, een jurkje hier en daar en een paar fijne spijkerbroekjes zullen wij een heel eind komen. Oh en natuurlijk een nieuwe jas!

Want met die fijne zonnestralen is een winterjasje al snel te warm. Ik heb zelf een zwak voor (nep)leren jasjes maar ook een leuke trenchcoat zou je in mijn kledingkast kunnen vinden. En laat ik nu net dit roze exemplaar bij de Esprit tegen komen. Hoewel ik normaal gesproken niet zo van het roze ben, vond ik deze toch wel erg gaaf. Juist omdat ie fel roze is! Leuk te combineren met het donker blauw wat ons meisje zo mooi staat.


Maar ook nieuwe (t)shirts zullen welkom zijn. De donkere, winterse kleuren zullen langzaam plek maken voor schattige printjes en lichte kleurtjes. Een dubbel gevoel. Want als alternatieve- mama ben ik gek op die donkere, winterse kleuren maar ook ik smelt van een schattig zomers jurkje. Vele lichte kledingstukken zullen weer door onze handen gaan. Van licht blauw, zalm kleurig tot roze.


En voor het eerst zullen er wellicht meerdere jurkjes in haar kast komen te hangen. Jurkjes en rokjes. Want hoewel het vorig jaar haar super schattig stond, vond ik het toch niet zo praktische met een kruipende, onderzoekende baby. Maar nu onze dreumes goed kan lopen op die kleine beentjes van d'r, zullen er meerdere jurkjes en rokjes worden aangeschaft. Want hoewel ik zelf van de donkere kleuren ben, houd ik ook echt van jurkjes en rokjes. En hopelijk erft onze kleine meid dit ook van haar mama.


Zijn jullie al aan het rondkijken voor de lente collectie?

Dit artikel is in samenwerking met Esprit geschreven. Alle afbeeldingen zijn van hun website afkomstig. Wil je ook samenwerken? Lees dan mijn Disclaimer en contact pagina door.

You May Also Like

3 Reacties

  1. Wat heerlijk shoppen :-) Voor meisjes zijn er genoeg leuke dingen te koop :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk en nee ik kijk nog niet. Omdat ik geen idee heb welke maat ze dan heeft. Plus ik zal wel bij de zelfde winkel bestellen als altijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥