Shoplog Eleanor | Najaarskleding #2

by - januari 08, 2018



Al een lange tijd wilde ik graag weer een shoplog van onze kleine meid online zetten. Ik had de kleertjes netjes opgehangen, klaar om gefotografeerd te worden maar helaas bleef het hier bij. Het was telkens zo donker en grauw buiten dat foto's maken erg lastig bleek! Dit weekend heb ik nogmaals geprobeerd om lichte en scherpe foto's boven te maken en hoewel ik het graag nog iets lichter had gezien, zijn ze dit keer wel gelukt. Dus voor vandaag laat ik weer wat nieuwe kleding uit Eleanor's kledingkastje zien. Want de kleine meid zit al een tijdje in een nieuwe maat en dat betekende.. shoppen!

Het shirtje op de eerste foto is van de Wibra. Ik vind er niet vaak leuke kleding, maar als ik er iets vind is het gelijk wel een favorietje! Het is een erg leuk shirtje en de de stof is ook wat dikker dan van haar andere shirtjes. Heerlijk voor koudere dagen. En voor een klein prijsje van €4.95 kon ik het shirtje echt niet laten hangen!


Het jurkje wat ik voor haar verjaardag kocht. Ik heb altijd een haat-liefde verhouding met die kleine jurkjes. Ik vind ze super schattig en zou graag haar hele kledingkastje ermee vol hangen, maar praktische voor onze bewegelijke, drukke meid is het vaak niet. Daarom koop ik ze ook bijna nooit. Maar voor haar verjaardag én voor de toen naderende feestdagen vond ik een jurkje met een feestelijke noot wel erg leuk! Op het jurkje staat 'Sparkle A Little' en de overgang van shirtje naar rokje is een glitterrandje. Super feestelijk! Je kon ook nog een bijpassende mailot erbij komen, maar dit vond ik toch een beetje teveel glitter worden. Ik doe er vaak een oudroze mailot onder.


Broekjes van Prenatal eigen merk. Iets prijziger dan bijvoorbeeld van de Hema, maar ze zitten Eleanor zo mooi! Ook gaan ze langer mee qua lengte en stof en hierom blijf ik ze graag kopen. Ze zitten alle drie lekker losjes en ik kocht ze in de kleuren: Grijs, bordeaux rood en zwart.



Nog zo'n leuk shirtje van de Prenatal. Ik kan er bijna niet om heen, ik shop er nu eenmaal graag voor onze kleine meid! Het zit allemaal net even wat mooier en als je van Prenatal eigen merk de items pakt zijn ze nog best betaalbaar. Helemaal nu Eleanor langer in één maat blijft zitten. Super fijn, zo hoef ik minder vaak voor haar te shoppen en kan ze vaker deze leuke shirtje aan. Ze heeft trouwens alweer maat 86(!!!) en hiervoor moet ik echt al in de dreumes afdeling/rekken gaan kijken. Vele leuke kleertjes in die mini maatjes gaan aan ons voorbij, helaas. 

Onze bewegelijke dame wil bijna nooit stil zitten en hierdoor is een outfit-foto maken erg lastig. Dit vind ik best jammer want dit is natuurlijk leuker om te zien dan alleen foto's van kleding op een rekje. Bij de volgende shoplog zal ik nog vaker de camera erbij proberen te pakken, belooft ;)





Één van de weinige items van de Hema dit keer. Normaal gesproken slaag ik erg goed bij de hema maar op dit shirtje en een andere na kon ik er al een tijdje niks vinden. Wel bij de jongetjes- rekken en soms koop ik dan ook wel iets, want wie zegt dat iets alleen voor een jongen of voor een meisje kan.. Maar dit keer was het allemaal echt té jongensachtig en zou het Eleanor niet staan.  Jammer, hopelijk hebben ze binnenkort wel weer wat leuks.



De laatste twee komen jullie misschien bekend voor, maar deze kocht ik al eerder voor haar. Natuurlijk groeide ze hier binnen een mum van tijd uit en omdat ik ze zo leuk vond, kocht ik ze gewoon weer opnieuw, maar dan een maatje groter.

En dat waren haar nieuwe kleertjes alweer! Een nieuwe maat en hierdoor een volledige nieuwe garderobe. Op één shirtje na is dit dus alles wat ik voor haar heb. Ik vind dit een prima aantal, ze heeft iedere dag iets anders aan - en als mevrouw het toelaat kan ze soms twee dagen hetzelfde aan -. Een fijn aantal kleding zonder dat haar kastje uitpuilt en het voordeel hiervan is dat ze werkelijk alles meerdere keren aan kan hebben! Ik vind dit zelf een erg fijne werkwijze...

En jij, hoeveel kledingstukken reken jij per seizoen?

You May Also Like

1 Reacties

  1. Wat een leuke kledingstukken zitten er tussen. Hoeveel kledingstukken ik reken, even uit mijn hoofd nu tellen hoeveel ik nu heb. Ik denk 5 broekjes en 5 bovenstukjes wat ik nu heb.

    Maar alles is nog wel een beetje te groot nu, maar ze krijgt het gewoon aan en dan vouwen we gewoon de mouwen om ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥