Liberate Me | De derde bladzijde

by - januari 10, 2018




Goede avond! Terwijl ik mijzelf had voorgenomen om dit blogje eerder te schrijven, bleef dit echter uit. En zo bleef het handwerk artikel vanochtend ook uit, want als je zo'n mooie content planning (klik) voor jezelf maakt, dan probeer je je er natuurlijk wel aan te houden. Maar als de bladzijde nog niet af is, kan er natuurlijk nog niets geschreven worden. Met de kleine meid die meer aandacht vroeg, zat borduren er niet in. En hoewel het maar 400 kruisjes waren deed ik er iets langer over als gedacht. Maar vanmiddag, op mijn vrije middag zette ik mijn schouders er even onder en voor dat ik het wist vlogen de laatste 180 kruisjes op het doek en werd hiermee de derde pagina afgerond!

Een pagina af! Altijd een fijn gevoel, zeker omdat ze niet meer zo vaak voor komen. De bladzijdes worden niet kleiner en niet makkelijker te borduren maar je handwerk tijd wordt als mama natuurlijk wel minder. Dan moet ik het echt van de avonden en van mijn vrije woensdagmiddag hebben. Maar s´avonds is de zin om te borduren vaak ver te zoeken. Dan nestel ik mij liever op de bank met een film en een kop thee. Ook prima natuurlijk maar stiekem ben ik wel erg blij dat deze pagina af is. Want het is alweer een tijdje geleden, februari 2016  (klik) om precies te zijn. Pfoe wat een tijd he, hopelijk duurt het niet zolang om de vierde bladzijde af te borduren.. 

You May Also Like

4 Reacties

  1. Zo'n mijlpaal een pagina af. Het lijkt mij lekker zo'n vrije middag. Hier wordt altijd s'avonds geborduurd. En ben altijd erg blij met een pagina die af is. Al gebeurd dit ook te weinig. Is een tilton craft nu erg anders dan heaven and earth? En het is net als of ik een tijger rechts in je nieuwe bladzijde zie. Masr op voorbeeld plaatje niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk! En wat een mooie kleuren :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boel werk, maar wel heel erg leuk. Lekker bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze word wel mooi, ben benieuwd hoever je gaat komen dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥