Geluksmomentjes #9

by - januari 13, 2018


'Gelukmomentjes' is een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Eens in de zoveel tijd, laat ik met een paar foto's en woorden zien wat mijn geluks momentjes van de laatste tijd waren. Deze kunnen groot zijn, maar ook klein. De kunst ervan is om in ons drukke, alledaagse leven ze te leren herkennen en te waarderen. Met deze 'Gelukmomentjes' probeer ik nog even stil te staan en te genieten van deze fijne momenten.


Mooie bloemetjes op de vaas hebben staan. Daar fleurt gelijk heel je kamer van op, zeker tijdens deze grauwe dagen.


 Wandelen op koude, maar zonnige dagen

Deze twee 

 Maar ook deze twee kunnen soms samen zo lief zijn 

 Een nette en opgeruimde slaapkamer. Zo fijn dat er eindelijk vorm aan begint te komen!

 Kopjes warme thee

Sinds een hele lange tijd weer een page finische


Wat waren jouw geluksmomentjes van de afgelopen tijd?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Hallo Michelle,
    Mooie momenten laat je zien, genieten is belangrijk, ik doe dat ook iedere dag.
    De foto van je dochter met de hond is zo lief, jullie hebben ook een mooie slaapkamer vind ik.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die donkerpaarse muur in jullie kamer is héél mooi. Echt leuk wanneer het een mooi geheel begint te vormen hé. Die foto van Eleanor en haar papa is ook prachtig. Ik ben hier zelf aan het wachten tot de nieuwe bloemen van mijn orchidee uitkomen. Dat is telkens ook een geluksmomentje voor me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat dit je geluks momentjes zijn snap ik wel. Bij mij simpel wandelen, het gezin en vooral veel handwerken in de vrije tijd die ik heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥